התייעצות ראשונית בקניית טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא TinyRick
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TinyRick

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום אנשים טובים,
בשעה טובה אני משדרג טלויזיה ומחפש המלצה למסך. יש לי כמה שאלות וחששות ואשמח להמלצות ומידע כללי. תודה למשתפים!
  1. הדבר שהכי מטריד אותי הוא שכרגע יש לי מסך בן 4 שנים, לא זוכר אם הוא פלזמה או אלסידי, בכל מקרה - כשאני צופה אצל אחרים בטלויזיות LED זה מרגיש לי חד מדי, כמעט כמו אנימציה. אומרים שמתרגלים לזה אבל אם יש למישהו דרך אחרת להרגיע אותי מנסיון אישי, או להמליץ על מסך או פיצ'ר ספציפי שמרגיע את האפקט הזה זה יהיה נחמד :-)
  2. תופעה נוספת שנתקלתי בה היא בערוצים מסויימים (דווקא כאלה שמשדרים HD) סוג של "קפיצות" - כאילו מדלגים לי על פריימים. תופעה מוכרת? קשור למה שנקרא החלקת תנועה? איך נמנעים?
  3. מרחק צפיה 3-4 מטרים, מחפש מסך 50-55"
  4. לא קריטי לי בשלב הזה 4K ולא 3D
  5. הטלויזיה תחובר כרגע לממיר של הוט (אולי בהמשך סלקום טיוי), סטרימר minix neo u9-h ומגבר
  6. עיקר הצפיה - סרטים, סדרות, ספורט, דרך הוט וקודי
  7. תקציב - סביב 5,000שח
  8. תלייה על מתקן קיים שכרגע מחזיק טלויזיה 50"
בנוסף, למקרה שאפול על פה כמה מכם עם כל הידע בעולם... :-)
אני מחליף טלויזיה עקב הופעה של פסים של "פיקסלים תקועים" בטלויזיה הקיימת - טורים מלמעלה למטה בשני צידי המסך, של פיקסלים שנראים כאילו הם לא מתואמים עם השאר. למיטב הבנתי אלו לא פיקסלים שרופים (לא כבויים) אלא תקועים. ובשבוע שעבר זה התפתח (או שאולי זו תקלה אחרת לגמרי) לשטח שלם של כעשירית מסך שכולו שחור לגמרי. מאחר ואני לא מכיר את הגורמים האפשריים לכך, אני מודאג שהמסך הבא יסבול מתופעות דומות. האם מכירים?


תודה רבה מראש!
אסף
 

1+2 נובעים ממנגנון החלקת התנועה שמופעל אצלך. תבטל את זה והכל ישתפר.
 
תודה רבה. יש המלצות בקשר למסך חדש?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור