LCD התייעצות לפני רכישה - Sharp

  • פותח הנושא פותח הנושא bv_beaver
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bv_beaver

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
אני די חדש פה בפורום
אז רציתי להתייעץ איתכם לפני רכישה של מסך.

לאחר טיולים רבים בין חנויות החשמל באיזור השרון והרבה שיערות לבנות שנוספו לי לשיער החלטתי על דגם שנראה לי שתואם את הצרכים של ודי אהבתי את איכות התמונה שלו:
שארפ LC-46LE810E
זה מסך שקיבל פה באתר ביקורת עם 4.5 כוכבים.

רציתי חוות דעת נוספת מאנשים שאולי רכשו גם את המסך או ראו אותו.
הצרכים שלי הם:
בערך 60% שידורים רגילים בSD
40% תכני HD מסטרימר שיהיה מחובר לטלוויזיה.
מרחק הצפייה בערך 3 מ'.
ויש חלון ענקי מול הטלוויזיה כך שחובה כמה שפחות השתקפויות

אם מישהו מכיר מסך יותר טוב בטווח מחירים של עד 6000 אשמח לעוד הצעות.

תודה מראש!
 

אני מצטרף עם שאלה נוספת - מי מכיר ויכול לחוות דעה על ה sharp 60LE835
לא כ"כ מצאתי חומראו חוות דעת על המסך הזה
תודה
 
לאף אחד אין שום המלצה?

חברים אני ממש לקראת הקנייה ולא רוצה להתחרט.
אם יש לכם כל תובנה בעניין היא תתקבל בברכה.

תודה מראש!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור