התייעצות התאמת רמקולים לרסיבר קיים

  • פותח הנושא פותח הנושא Ehudse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ehudse

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
אהלן, ברשותי רסיבר rotel rx 850 ואני מחפש רמקולים שיתאימו לו.
התבלבלתי קצת עם כל הנתונים....
לפי המפרט הרסיבר מספק 30 וואט לכל צד ב8 אוהם.

זה אומר שאני צריך לחפש רמקולים שלא עוברים את ה30 וואט ב8 אוהם?

תודה מראש.
 

לא. זה אומר שאתה צריך רמקולים שההגברה המינימלית המומלצת להם היא 30 וואט או פחות. בד"כ נתון של רמקולים אומר שהם מתאימים למגברים שהספקם בין X ל-Y וואטים. אז אתה צריך שה-X (הנמוך) לא יעלה על 30. לגבי ה-Y זה לא משנה. אבל גם זה לא חד-משמעי ומוחלט, כי אין ספק שאפשר לאתר רמקולים שגם אם ה-X (מינימום) המומלץ להם הוא 50 וואט, יעבדו היטב גם עם רסיבר כמו שלך. המלצה זה לא הכרח. צריך לנסות ולראות (ולשמוע).
 
הבנתי. תודה רבה
 
הוואטים שרשומים על הרמקולים לא אומרים כלום.

נניח שיש לך רמקול שכתוב שם 50 וואט, אבל הוא כולל 3 אלמנטים גדולים וכל הזמן מתחת ל3 אוהם עם התנגדות של 86db?
תצטרך מגבר עם כוח של טנק בשביל להזיז אותו.

ובכלל, מגברי אקיופז הם 25/30 וואט ואין להם בעיה להתמודד עם רמקולים קשים.

בקיצור, תשמע ותחליט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור