התייעצות דחופה-רכישה מתצוגה פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא איילוי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איילוי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
ביום ראשון 28 עד סוף החודש יש מבצע (עדיין לא פורסם,חברה של אח שלי עובדת בפנסוניק ושלחה לי את ההזמנה בפורוורד) המבצע הוע על עודפים בחנות ארמגדון ברמת גן (באיזור של הבורסה מנחם בגין 18
מה שהם מציעים זה:
LCD של פנסוניק בגודל 32 אינץ החל מ 2,290 ₪
ובפלזמות:
פלזמה פנסוניק 42 אינץ החל מ 3,490 ₪
ופלזמה 50 אינץ החל מ- 6,990 ₪

וזה אמור להיות מקורי של פנסוניק

אני רוצה להתייעץ כמה זמן אחריות נותנים יורוקום על המסכים מתצוגה?

מה זמן האספקה של המסכים האלו בד"כ? כמה זמן זה הגיוני?

האם כולל תלייה והתקנה? אם לא איזה מחיר זה הממוצע בשוק שיהיה לי בערך סדר גודל

סומך על תשובות מפורטות,כי אצלי פה בעבודה לכל אחד יש דעה אחרת...
ותודה רבה מראש למי שיעזור
 

אחלה פרסומת אתה עושה ;)

בעיקרון, האחריות אמורה להיות זהה לכזו של מסך חדש, זמן אספקה (מפידבקים שקיבלנו) הוא בד"כ מספר ימים.

לגבי תליה ואספקה, תברר עם החנות, בד"כ זה נע סביב 300-500 ש"ח
 
אולי נציג מכובד מיורוקום יואיל בטובו לענות לשאלה הבאה:
איך אני יכול להיות בטוח שהמסכים עברו בדיקה במעבדות החברה לפני שהגיעו לארמגדון?
 
אני לא חושב שיורוקום מבצעים בדיקת מעבדה לכל מסך מתצוגה, אבל זה לא אמור להיות ממש רלוונטי אם אתה מקבל אחריות.

אתה יכול לקרוא על שירות לקוחות שלהם בדוגמא הבאה: http://www.dtown.co.il/forum/5336-תקלה-פאטלית-בפנסוניק-pv8-מישהו-מכיר.html
 

חברה של אח שלך לא נציגה מספיק מכובדת?
 
בדרך כלל ביריד כזה יש על כל מסך דף חברה ובו מצוין כמה שעות עבודה המסך עבד,והאם יש בו פגם כלשהוא כמו שריטה...
כל זה בחתימת טכנאי מוסמך יורוקום
יחד עם זה אני ממליץ להוציא ולבדוק את המסך לפני רכישה...חזותית לפחות
כל המסכים באים עם אחריות של חדש
כל המכירה היא מהמלאי הקיים בחנות
בירידים כאלו יש גם מסכים חדשים..
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור