התייעצות בקשר לחיבור אופטימלי

  • פותח הנושא פותח הנושא Mithras
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mithras

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי טלויזיה 29 אינץ' של METZ עם 3 חיבורי Composite, חיבור אחד של SCART וחיבור אחד של S-Video. כרגע, היא מחוברת לממיר של YES (שאיני יודע את הדגם שלו) דרך חיבור Composite (אשר הבנתי במהלך גישוש באתר שהוא החיבור הכי לא איכותי שיש).
אני רואה מצויין, וזאת בגלל שאיני ניסיתי חיבור אחר ולפיכך איני יודע מה תהיה האיכות כאשר אעשה זאת. הייתה לי טלויזיה קודמת שהתחברה לממיר דרך כבל SCART ל- 6 RCA. השאלה שלי היא: האם החיבור הקודם הינו יותר טוב מהחיבור העכשווי?
או שיש איזשהי דרך לחבר את הממיר לטלויזיה בחיבור יותר איכותי?

כמו כן, יש לי DVD שמחובר לטלויזיה ע"י חיבור Composite נוסף, אך יש לו יציאת S-Video. האם יהיה הבדל באיכות אם אני ישתמש בחיבור זה? והם אני יצטרך להשאיר את חיבור ה Composite, כי הבנתי ש S-Video מעביר רק וידאו?

תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
בטח שיהיה הבדלים באיכות.. תקנה סקארט מוזהב ככה קוראים לזה בשתי הצדדים(אם יש גם בממיר סקארט) קבל בסביבות ה200 שקל זה קבלים איכותים שאתה תראה באיכות יותר טובה..
 
עבור הדגם של הטלויזה שלך (שאני לא מכיר אישית) אני לא בטוח שתרגיש את ההבדל באיכות השידור.
חיברתי להורים של את הטלויזה שלהם (שהיא באמת לא משהוא) בחיבור קומפוננט מול הקומפוזיט שהם השתמשו בו לפני כן ולא היה כלל שינוי
 
זה תלוי בכמה דברים אם יהיה שינוי .. הגיוני שלא יהיה שינוי מורגש אבל תמיד יש שינוי... צריך לדעת להבחיןץ...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור