התייעצות בנוגע לתיקון רמקול

  • פותח הנושא פותח הנושא רונטג
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האם דובר על מצב הנוכחי או בזמנו של רפי (ז״ל)?
אני טיפלתי מספר פעמים אצלו (לא יודע מי בפועל ביצע) אבל לא היתה לי שוב בעיה אחר הטיפול, יותר מזה - גילו דברים שלא היתי מודע מהם בכלל ובחיים לא היתי עולה על כך.
אבל כול אחד עם חוויה ומקרה משלו- קשה לדעת בכול מקרה מה תהיה התוצאה הסופית...
 
טיפלו ברמקולים שלי בתקופה שרפי זל היה פעיל אך הטיפול בפועל היה מול הבן הנל הפגין מקצועיות וידע רב התוצאה היתה מצוינת השרות היה די מהיר בלי סחיבות וסיפורים.בנוסף יש להם מלאי חלפים נדיר בהקפו.
 

מצער לשמוע
הוא תיקן לי רמקול מורכב מאוד ויקר בצורה מושלמת.
אודיופילים כבדים משתמשים בשרותיו.
הוא תיקן לחבר לאוטרים יקרים.
מה בדיוק קרא ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור