התחדשתי !

  • פותח הנושא פותח הנושא shimishake
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shimishake

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
רציתי לומר תודה לכולם כאן בפורום על העזרה בקניית המסך החדש. אין לכם מושג כמה קראתי פה בפורום ולמדתי דברים שלא הייתי יודע סתם כך, יישר כח רבותיי !
אז אחרי כל הבירורים והסחבת נסעתי אתמול לת"א ורכשתי את מה שנראה לי כמסך הכי מתאים לי - sony bravia kdl 37s4000
בהתחלה התעסקתי בלי סוף עם ההגדרות כי לא היה לי נח עם איכות התמונה, אבל לאחר שכיילתי אותה (כמובן לאחר שקראתי ע"כ רבות בפורום, ותודה לליאור) האיכות השתפרה פלאים והעיקר ... אני מרוצה מאד
 

גם אני רכשתי את הדגם הזה בדיוק. אתמול חיברתי אותו , ומבלי שהתעמקתי עדיין בכל ההגדרות - רואים פשוט מעולה, גם דרך הממיר, וגם בחיבור המחשב דרך ה VGA.

יש לך איזשהן מסקנות מעניינות שהגעת אליהן מבחינת ההגדרות?
 
תתחדשו, נשמח לקרוא רשמים...
 
גם אני רכשתי את הדגם הזה בדיוק. אתמול חיברתי אותו , ומבלי שהתעמקתי עדיין בכל ההגדרות - רואים פשוט מעולה, גם דרך הממיר, וגם בחיבור המחשב דרך ה VGA.

יש לך איזשהן מסקנות מעניינות שהגעת אליהן מבחינת ההגדרות?

המסקנה היחידה שיש לי לגבי ההגדרות היא מבחינת הצבע, ברגע שמכוונים את המסך עם הדיסק כיול - זה די עושה את העבודה, אך יש לשחק קצת עם רמת הצבע. פשוט עניין של טעם אישי. לגבי כל השאר - הכיול עוזר מאד, אין ספק שרואים שיפור מיידי
 

צבע הוא אכן גם ענין של טעם אישי ולעיתים גם תלוי תרבות וגיאוגרפיה.
וכיול הוא חובה, על מנת לנצל את פוטנציאל הטלויזיה.
 
אתם מתכוונים לדיסק שההורדה שלו מצורפת למדריך כיול שיש כאן באתר?
 
נכון ! פשוט ומומלץ
 

רק לצורך הבהרה, הקישור לדיסק שמופיע מתאים לכל סוגי המסכים?
פלזמה/ LCD בכל הגדלים?
 
הדיסק המצורף עם המדריך הוא דיסק כיול בסיסי שמתאים לכל סוגי המסכים.
אם תשתמש במדריך תוכל לראות שאין שם הגדרות ספציפיות לפי דגם של מסך, אלא תמונות בהן יותר קל לראות את השינוי בהגדרות המסך שלך.
מומלץ לפעול לפי המדריך, ולאחר מכן לקנח בטיונינג קל "לפי העין" כדי לקבל את התמונה המתאימה ביותר לעיניים שלך, כי כמו שכבר אמרו כאן ואני מסכים, בסופו של דבר זהו עסק מאוד אינדיוידואלי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור