התחדשתי ...

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
883
נקודות
113
זו הפעם הראשונה מזה עשרות שנים, שאני קונה רכיב אודיו שהוא לא Naim. לא שלא רציתי, אבל מטעמי חיסכון (משמעותי!) ויתרתי על Naim וקניתי סטרימר Pioneer N-50A יד שנייה, ב 2,000 ₪. מכשיר שמור היטב, נראה כחדש, בא מבית של אודיופיל כבד שאוהב ציוד ומוסיקה ומחזיק מערכת איכותית מאוד עם צליל מדהים.
כתבתי כמה פוסטים על סטרימרים כי הייתי מאוד לא שקט בנושא. ההרכב שלי בבית כלל סטרימר של שאיומי שעולה 300 ₪ ו Teddy Dac והתוצאה הייתה ממש טובה. לדעתי, כל מי שרוצה להשקיע 5,000 ₪ ב dac עושה טעות אם הוא לא בודק את הדאק של תדי שהביצועים שלו פנטסטיים והחיסרון היחיד שלו שאין לו שלט.
ולסטרימר:
קניתי אותו למרות שנדרש בשבילו חיבור ישיר לאינטרנט ולי לא היה. לפני הקנייה בדקתי באיביי וראיתי שאפשר להשיג רכיב וויפיי למכשיר במחירים שבין 100 ל 300 ₪. לא נורא, אלא שבהמשך קראתי חוות דעת רבות שתיארו את הרכיב כגרוע עם הרבה נפילות. בקיצור, קניתי מכשיר בלי לבדוק לעומק את נושא הוייפיי ועל זה אני מקבל ציון נכשל!) התקשרתי ל TR יבואנים של פיוניר, והנציג שם אמר לי ביושר ראוי לציון שהרכיב בעייתי והיו לגביו תלונות רבות אבל לקח ממני פרטים והבטיח לבדוק בפיוניר. בסוגריים אציין, כמי שכל העסקים שלו בנושא אודיו עד היום התנהלו דרך אילן טמיר, שבמהלך החיפוש אחר סטרימר שוחחתי עם כמה יבואנים וכולם ענו לי בהגינות מוחלטת כולל אחד שבגלל מגבלת התקציב שהצבתי, הפנה אותי ליבואן אחר והציע לי מה לקנות ממנו...
כדי לסגור את הפינה, הזמנתי טכנאי מבזק, התקין לי חיבור קווי לאינטרנט הביתי ליד המחשב שלי. העבודה ללא עלות אבל הראוטר שמתחבר לקו עולה 20 ₪ לחודש וכך יש לי חיבור קווי גם למחשב. לסיכום הקטע של ההוצאות, 2,000 ₪ למכשיר ועוד 20 ₪ לחודש עבור החיבור סך הכל סכום צנוע וספויילר: כמו שחשבתי בהתחלה השתכנעתי לחלוטין אחרי חיבור המכשיר לרשת ולמערכת, שבסכום הזה לא הייתי משיג משהו טוב יותר.
מאחר ולא יכלתי בתחילת הדרך לחבר את המכשיר לרשת האינטרנט, הפעלתי אותו כדאק. איכות הצליל הייתה סבירה אבל מאכזבת מאוד בהשוואה לדאק של תדי. עלה בי החשש שגם אחרי שאחבר את המכשיר לרשת אתאכזב, אבל לא. לא יודע להסביר, אולי פה יש מי שיודע, כשהפיוניר עובד כיחידה אחודה, הצליל משתפר פלאים.
למרות השלט שכולל הכל, הנוח ביותר היא הפעלה באמצעות האייפון. אפשר להוריד אפליקציה של פיוניר שאומנם עובדת, אבל לא מבריקה - ואפשר להפעיל את ספוטיפיי וטידל דרך Airplay וזה מצויין.
הצליל כאמור, טוב. אפשר בהחלט להנות. לא השוויתי ישירות מול נגן התקליטורים, בטח אבצע זאת בעתיד, אבל ההנאה מאיכות הצליל של המכשיר טובה בהחלט עד כדי הגברת העצלנות והעלאת כל מקור להאזנה מהרשת במקום לקום ולחפש את התקליט או התקליטור מהמדפים...בנוסף המכשיר כולל רדיו אינטרנט כך שאפשר ״לדלות״ ממנו אינסוף מוסיקה
השורה התחתונה מהניסיון הזה היא שסטרימר ייעודי לאודיו הוא הכרח למי שרוצה להנות ממה שהרשת מציעה. האפשרות השנייה שנראית בעיני נוחה פחות ויעילה פחות היא סטרימר ודאק נפרדים.
אני לא מוסיף פרטים על המכשיר מפני שנכתבה עליו בפורום ביקורת מקיפה שאין לי מה להוסיף עליה או לגרוע ממנה.

אריה
 

תתחדש! כנראה שסטרימר זה רכיב חובה לאודיופיל הדיגיטלי, מקווה שתהנה מהמון מוזיקה טובה...
 
הגיעו ימות המשיח
אודיופיל קונה פיוניר.
תתחדש.
 
הגיעו ימות המשיח
אודיופיל קונה פיוניר.
תתחדש.
הכל עניין של תקציב. בכל מקרה איכות הצליל של הפיוניר מפתיעה.

אריה
 

תתחדש...ברוך הבא למאה ה- 20..
כעת הגיע הזמן להחליף המקרר בכזה שעובד על חשמל:D
 
תתחדש ושתהנה ממנו אגב ראיתי את הסקירה והוא
ניראה אחלה סטרימר :בעד:
 

תתחדש ותהנה ממנו אריה.
מניסיון, טוב שהמכשיר מחובר בכבל רשת, עכשיו עשה לעצמך טובה, גש לכל חנות מחשבים ורכוש כבל רשת cat 7 בכמה שקלים ותהנה משיפור נוסף בעלות מגוחכת.
 
תתחדש! אני גם מחפש סטרימר למערכת בסלון, ההיצע כ"כ גדול שאין לי מושג לאיזה כיוון ללכת.
 

תתחדש! אני גם מחפש סטרימר למערכת בסלון, ההיצע כ"כ גדול שאין לי מושג לאיזה כיוון ללכת.

תגדיר תקציב, אח״כ צרכים (צריך או לא צריך חיבור אוזניות בסטרימר, האם המכשיר יחובר לDAC חיצוני או לא) ויהיה לך קל יותר.
 
הצרכים, להזרים מוזיקה מטידל/ספוטיפיי ועכשיו גיליתי גם את idagio,
יש לי כרגע DAC אבל אני לא סגור עם הוא מקבל היי-רז, ואם לא אז צריך להחליף אותו,
או להזרים רק 16/44 ולהסתפק בסטרימר ללא דאק.
בקיצור קצת סלט...
אין צורך באוזניות, תקציב לא גבוה.
 
לא יודע מה התקציב, אבל אתה חייב לשמוע את ה Lumin T2
סטרימר + דאק (חוסך חיבור והתאמת כבל וכל הבעיות הנלוות)
כמובן מזרים היי רז, כולל mqa ,אם אתה בטידל אז שווה
 

אריה תתחדש ותהנה,
עד השידרוג הבא.
 
תתחדש אריה וברוך הבא לעולם המקוון החדש :כוכב:
 
תתחדש אריה (ורד)
וסליחה על ההתפרצות הקודמת לתוך בשירשור שלך...
 

תתחדש חביבי. תהנה ממקסימום מוסיקה!!!
 
תתחדש ותהנה אריה
אחלה מכשיר !
 

הצניעות אינה מעידה על טיב הטעם.
תתחדש (ורד)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור