נגן Blu-ray התחדשתי: Philips BDR5200


אדר

אוהב את התחום
הודעות
383
מעורבות
7
נקודות
18
תיקון כותרת - Philips BDP5200 :)
-----------------------------------------------------

התחדשתי בנגן בלוריי, ואני מצרף סקירה קצרה (וראשונית, לא משהו מחייב).

כן, אני יודע שהנגן הזה לא נמכר בארץ, אבל מה לעשות שאני גר (כרגע) בחו"ל, ועבור 98 יורו (+משלוח) החלטתי ששווה לקנות (למען האמת חיפשתי נגן DVD סביר עם חיבור HDMI :)), גם אם כשאחזור לארץ יהיו לי איתו בעיות.

הנגן עצמו (תומך בבלוריי תלת מימד) בגודל "סטנדרטי" (435X42X208.5), עם wifi בנוי בפנים (אין צורך בדונגל, עוד שיקול לקנות את זה), חיבור רשת קווי, HDMI, יציאת סטריאו + וידאו Composite (שלושת הצבעים - אדום, לבן, צהוב :)), ויציאת אודיו קואקסיאלית (מה שהיה לי מאד חשוב לחיבור למערכת בעתיד).

היה קל להתחיל - פשוט חיברתי ועברתי על התפריטים. אין המון תפריטים, ואני יכול לקבוע שיהיו באנגלית. כמו ל ישראלי, לא טרחתי להסתכל בחוברת ההוראות, ולשמחתי גם לא היה בה צורך (חוץ מבעיה אחת, שגם החוברת לא עזרה בה, אפרט בהמשך). החיבור לאינטרנט היה פשוט (ראיתי המלצות על שימוש במקלדת USB, וזה אכן מומלץ וזול, אבל לי אין, ובכל זאת הסתדרתי בקלות). רק צריך להרשם ולמלא פרטים במחשב. ניחא. יש גם אינטרנט לכל דבר וגם לא מעט אתרים בנויים בפנים (picasa, YouTube ועוד).
מנגן יופי DVD (שקט, יציב). אין לי דיסק בלוריי לבדוק. מנגן גם CD בלי בעיות (צריך לבדוק, לא?).

עובד מצוין אפילו בטלוויזיה של כ-20 אינטש עם החיבורים האנלוגים. אבדוק בעוד כמה חודשים עם טלוויזיה איכותית, כרגע אני לא יכול לתת חוות דעת איכות התמונה, רק אני יכול ומר שה-pause עוצר בצורה יפה את הסרט, לא קופץ או רועד.
לא בדקתי גם את החיבור למחשב (לא הצלחתי לשתף במחשב קבצים - כלומר בעיה שלי, לא של הטלוויזיה). לא משהו קריטי לי כרגע. כשאחליף מחשב אדאג לזה.
זמן הדלקה די קצר. נדמה היה לי שקראתי שזה לוקח כחצי דקה, נראה לי שלוקח הרבה פחות.

השלט פשוט (כתוב עליו שיוצר לפני כ-4 שנים, אז כנראה הוא שלט סטנדרטי מאד, כי זה נגן מהשנה האחרונה, פלוס מינוס) ולא עושה בעיות (עובד טוב). מגיע עם 2 בטריות קטנות.
לא הצלחתי (ולא מצאתי פתרון) לעשות שימוש בכרטיס SD עבור אופציית ה-LIVE. לא קריטי מבחינתי, רק מוזר. נשאר על USB, למרות שכביכול משנה ועושה BOOT (חוץ מפעם אחת שנתקע).
עדכון תוכנה עבד היטב, אבל לא הצלחתי לראות שזה אכן התעדכן (אולי לא הסתכלתי כמו שצריך). שוב, ממש לא אכפת לי.
עוד דבר מעצבן הוא הכפתורים על הנגן. פשוט לא מצליח לקרוא מה כתוב עליהם (הסימנים של play, stop, pause). אולי זה העיניים שלי, אבל עד היום לא היתה לי בעיה כזו. מתרגלים מהר למיקומים, אבל זה מעצבן קצת.
חיבור החשמל ללא הארקה - נראה לי שזה סטנדרט בנגנים, מה שטוב - אין מגבלה לחשמל אירופאי או ישראלי.
מגיע בלי כבלים.

נחמד לי לראות סרטוני YouTube בטלוויזיה המצ'וקמקת שלי.

בקיצור - חמוד, עובד.

אדר.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור