התחדשתי בLCD 32LG30R ואני זקוק לעזרה בכבלים

  • פותח הנושא פותח הנושא dj-ariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj-ariel

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום קניתי לפני שבוע את הטלוויזיה בהתקנה שלה הציעו לי המתקינים שני כבלים שמשפרים את אכות התמונה וסרבתי מידיעה שאולי הם מנסים *לסנג'ר אותי חח מה לעשות אני ישראלי :P
עכשיו אני צופה בשידורי כדורגל והאכות לא משהו בכלל כמובן ששחקתי בהגדרות של התמונה ולא מצאתי שיפור משמעותי , אני צופה בממיר של יס והחיבור בינו לבין הLCD נעשה ע"י ה3 קבלים האלה עם הצבעים אולי זאת הבעיה .
אז אני מעוניין לרכוש כבל שישפר את האכות ואני לא יודע איזה והייתי מעוניין גם שתעזרו לי להגדיר נכון את התמונה מבחינת בהירות ,ניגודיות וכו' , תודה.
 

מה הצבעים של הכבלים - או שאתה יודע איזה סוג כבלים אלו?
 
הצבעים הם אדום\לבן\צהוב קומפוזיט וסטריאו RCA
קראתי את המדריך וקצת התבלבלתי כי אני לא יודע אם זה חיבור SCART או אם בכלל יש לי כזה , איך אני בודק?

סליחה על הבורות
 

נערך לאחרונה ב:
לפי התיאור שלך, מדובר בחיבור קומפוזיט שהוא הנחות ביותר.
 
סקארט זה החיבור שכתוב מתחתיו TV בתמונה:

memir2.jpg


כנראה שבמקרה שלך, תוכל לחבר דרך S-VIDEO
 

כן אחי אתה צודק אין לי כזה
יש לי S VIDEO אז אני צריך כבל סקארט לS-VIDEO?
אם כן יש אחד שאתה ממליץ לי? משהו אכותי בין 100-200 ש"ח? 1.5 מטר יספיקו לי
 
כבל סטנדרטי של סקארט ל- S-VIDEO יספיק לך.
 
ואאלה תודה אחי :] אז אתה אומר שלא משנה האכות\היצרן של הכבל במילים אחרות לקחת את הזול ביותר?
 

סקארט זה החיבור שכתוב מתחתיו TV בתמונה:

memir2.jpg


כנראה שבמקרה שלך, תוכל לחבר דרך S-VIDEO



ליאור - מה עושים אם יש לי ממיר של יס בלי חיבור SCART ורק עם COMPOSITE ?
האם אפשר לבקש מיס את הממיר הישן והגדול שכולל חיבור SCART ?

תודה !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור