התחדשתי ב samsung d 550

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
קניתי היום d550 37 אינטצ' טהתוצאות מצויינות.

יש הנחיות לכיול לטלבזיה?
אני חיברתי מחשב נייד ואיני מצליח להוציא אודיו מהחמחשב למסך.

אין לי יציאת HDMI ולא DVI, לכן קניתי כבל שמתחבר מהאוזניות של המחשב וכניסת אודיו של הטלבזיה.

אולם כאשר אני מחובר למקור שידור מחשב כמובן שאין הוא "מזרים" את האודיו.
כיצד אני מעביר אודיו?

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור