התחדשתי ב- samaung A650


שמוליק יהוד

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
חג שמח.

בחרתי את המסך הנ"ל אחרי הרבה שיטוטים בחנויות והרבה חומר שקראתי פה בפורום ובפורום השכן,אז תודה.
תודה לליאור על הסקירה שגרמה לי להחליט סופית.

תודה נוספת לצוות ארמגדון על המהירות שהמסך נחת אצלי בבית וגם על מדיניות של שרות מעולה. (התחייבות להחלפה של פיקסל ראשון שרוף)
 

תמונות מצורפות

  • DSCF2327.JPG
    DSCF2327.JPG
    KB 21.9 · צפיות: 279
  • DSCF2326.JPG
    DSCF2326.JPG
    KB 30.1 · צפיות: 408
תתחדש

אתה יכול לספר למה בחרת במסך איזה, מה עוד בדקת ואיזה יתרונות יש לו מול המתחרים.
כמו כן, מה סוג השידורים שאתה צופה בו.

אני בטוח שזה מעניין אחרים כמו שזה מעניין אותי :)
 
תודה carmi

הבחירה היתה בהשוואה ויזואלית של התמונה מול המתחרות כאשר המועמדות הסופיות היו sony v-4000 או ה-samaung .
התכנים הם: hot-HD , dvd ובעתיד בלו ריי.
 
מברוק

על איזה גודל מדובר .איך רואים שידורים רגילים
 

ארמגדון אכן סופר מיקצוענים!

תתחדש
 
תתחדש!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור