התחדשתי ב Panasonic TH-L42e30 - לד 42 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא oryo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oryo

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
טוב אז לאחר שניסיתי להתייעץ בפורומים (מוכרח להודות שזה לא ממש עבד), ביצעתי בדיקה מקיפה באינטרנט ונתקלתי במספר דגמים פוטנציאליים. בסוף החלטתי ללכת על פנסוניק, בעיקר עקב האחריות ל5 שנים.

קיבלתי את הטלויזיה - ואני ממש ממש מרוצה.
קודם כל היא נראית נהדר. עיצוב עדין שנעשה בטעם.
התמונה נראית מצויין, השחור הוא שחור, וגווני הצבע ממש 'חיים'. כששיחקתי 'אנצ'רטד 2' ממש ראו איך העולם קם לתחייה בזכות הטלויזיה.
היא המשיכה לספק ביצועים נהדרים בThe Dark Knight, והתמודדה עם הסרט האפל בצורה מצויינת. אני וחבריי נשארנו פעורי פה בסצנה בו הוא רוכב על האופנוע ונלחם בג'וקר.
יש המון פיצ'רים, ואני מניח שאלמד אותם עם הזמן.

רשמתי את המיני-ביקורת הזו רק מכיוון שכמעט אין מידע על הטלויזיה באינטרנט. אני מתכוון לחכות חודשיים-שלושה ואז להעלות ביקורת מעמיקה לזאפ.

קיצר ממליץ בחום. אני רכשתי מתחת ל5000, ונראה שהיא שווה כל שקל. כמובן שהיא ברשותי זמן קצר מאוד, ולכן יכול להיות שאתבדה - אבל אני לא דואג.

אור
 

תתחדש אני לא מכיר את המסך אבל אכן נשמע מסך אכותי
 
אין נשמע איכותי ,בלי שתצפה בו?
מה בבת ים אין חנויות שאפשר לראות את הדגם,
 
חחח שלום זורו לפי החוות דעת שלו נשמע מכשיר טוב אבל היות ולא צפיתי במסך הזה אז אני לא יכול להגיד חד משמעית עד כמה הוא אכותי יש חניות בבת ים אבל לא מתמחות... רק שקם אלקטריק סופר אלקטריק טרקלין חשמל ואלמ ושמה אני לא יכול להתרשם מהמסך..
 

אז תבוא לחיפה:)
 
חח בהזמנות זורו
 
מוכרח להודות שאישית עדיין לא מצאתי בחיפה חנות שיש לה את המסך באולם התצוגה...
ביג בוקס אמורים להביא מתישהו, אבל לבינתיים אין שם.
 

צירפתי זוג תמונות ברזולוציה מאעפנה (מהפלאפון)
זה בבית של חבר שלי (גם קנה את אותה הטלויזיה), אני עדיין תוהה האם להשאיר אותה על המזנון או לתלות על הקיר (מרחק מהקיר: ~3.5 מטר)
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0183.jpg
    IMG_0183.jpg
    KB 156.9 · צפיות: 518
  • IMG_0182.jpg
    IMG_0182.jpg
    KB 148.1 · צפיות: 499
מוכרח להודות שאישית עדיין לא מצאתי בחיפה חנות שיש לה את המסך באולם התצוגה...
ביג בוקס אמורים להביא מתישהו, אבל לבינתיים אין שם.
יש אצלנו... :)
 
האמת שגם אני עומד בפני רכישה ונתקלתי בדגם הזה בזאפ המפרט נראה לי מצויין(פאנל IPS) וגם האחריות ל5 שנים והמחיר הזול
אגב באיזה מקום השגת בפחות מ5 והאם מדובר באחריות של יורוקום?
אשמח אם תענה לי אפילו בפרטי
 

ORYO
תתחדש!
קניתי את אותו הדגם לפני יומיים, גם הרבה מתחת ל-5K
בינתיים הכול פיקס.
קניתי אותה בעיקר בגלל העיצוב ו-5 שנות אחריות של יורוקום.
תמונה טובה, בעיקר ב-HD (האמת שב-HD כל הטלוויזיות נראות טוב)
עושה עובדה טובה ללא צורך בסטרימר - הצלחתי לנגן את כל סוגי הקונטיינרים, כולל MKV עם סאונד ב-DTS.
הדבר היחידי שלא הצלחתי זה להפעיל כתוביות בעברית.
לכאורה היא לא תומכת בעברית. יש אפשרות לבחור UNICODE, אבל עוד לא ניסיתי להמיר את הכתוביות.
בסה"כ בינתיים נראית אחלה, למרות שהיא לא זולה.
עדכונים בהמשך
 
קניתי את הטלויזיה הזאת
התמונה נהדרת גם לא בשידורי HD

לא מצאתי אפשרות להקלטה מהטלויזיה ישירות לדיסק המחובר לUSB USB HDD Recording
כמו שמוצג בסירטון הזה: http://www.youtube.com/watch?v=JqeLDaB5nvQ
האם משהו יודע אם זה אפשרי?

תודה




 
שלום לכל בעלי ה-E30, אני מתעניין גם כן במסך זה.
האם אפשר לקבל מכם ביקורת קצרה עם יתרונות וחסרונות על מסך זה. עיקר החשיבות שלי היא איכות התמונה בשידורים רגילים- לא HD ובעיית ההשתקפות (אם היא קיימת בכלל).
אשמח גם לקבל את מחיר הקנייה שלכם ובאיזה חנות, בפרטי.

תודה.
 

רכשתי את המסך הזה לפני יומיים בפחות מ3000 ש"ח

כל המעוניין אפנה אותו למקור הרכישה וכן עם אחריות יורוקום ל5 שנים
 
המסך פחות מ 3 אל תהיה פרייאר
 
רבותיי סליחה על ההטעיה,לא שמתי לב כי מדובר ב led אני רכשתי lcd [h=1]טלויזיה "42 LCD ברזולוצייה FULL HD דגם: PANASONIC THL42U30[/h]סליחה
 

אהוד מה הרשמים שלך מהטלוזיה U30?
אני ישמח לחוות דעת מבעל טלוזיה אני ציפיתי בה בשקם אלקטריק והחוויה היתה מקיסמה ואכותית לעומת מתחרים אחרים כמו LD460 שהיתה בכול פרמטר פחות ממנה
 
איפה ניתן למצוא

אני ראיתי את הטלויזיה בשקם בביג בבאר שבע במחיר של 4490, מה שכן שם לא ניתן לראות אותה מוצגת, ומחסני חשמל היא מוצגת ובמחיר של 4990, מה שכן הם תמיד מחויבים להשוואת מחירים למחיר הזה כך שהם יורידו אם תבואו אם הצעה ממהשקם

שיהיה בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור