התחדשתי ב-LG 65E8 (חווית קניה)

  • פותח הנושא פותח הנושא Anton
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גם בביקורת ל-E8 של אתר ratings הם מצאו (https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/e8-oled):
Unlike the B8 or the C8, the LG E8 has excellent out of the box color accuracy.

אני חושב שיש חשיבות מכרעת לביצועים out of the box, מכיוון שפחות או יותר אף אחד (לפחות בארץ) לא מזמין כיול מקצועי לטלוויזיה שלו.
 

למה צריך כיול "מקצועי"?
תקנה Spyder בכמה גרושים, מאוד פשוט
 
למה צריך כיול "מקצועי"?
תקנה Spyder בכמה גרושים, מאוד פשוט

זה לא עיניין של כסף. אני לא חושב שהרבה אנשים משתמשים בציוד כיול, והשימוש הוא לא כזה טריוויאלי. כשקונים מוצר פרימיום אני חושב שמצפים לאיכות מסויימת (למה יש את כל מצבי התמונה האלה, אם על מנת להגיע לתמונה טובה יש צורך בציוד כיול?).
 
היצרנים לא מחנכים אנשים, הם מכוונים את המכשירים כדי שימכרו יותר.
 

זה לא עיניין של כסף. אני לא חושב שהרבה אנשים משתמשים בציוד כיול, והשימוש הוא לא כזה טריוויאלי. כשקונים מוצר פרימיום אני חושב שמצפים לאיכות מסויימת (למה יש את כל מצבי התמונה האלה, אם על מנת להגיע לתמונה טובה יש צורך בציוד כיול?).

אין צורך בשום מכשיר כיול.. הכיול הטוב ביותר הוא לפי טעמו של אותו משתמש .. העין האנושית היא הכיול הטוב ביותר...
 
ברור :)

אני לא חושב שיש לך מושג על מה מדברים
 
אני אחדד את זה כך:

מבחינת הוידאו, צבע בפרט - "נכון" - מוגדר היטב ולא ניתן לפרשנות.
אפשר לכייל לפרופילים שונים (למשל טמפרטורה, גמא עבור דפוס זה כיול אחד, עבור WEB זה משהו אחר)

תקרא על כיול מסכים ואז נחזור לדבר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור