התחדשתי ב Lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא sprunknwn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sprunknwn

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר תקופה ארוכה בה בדקתי וניסיתי לקבל את המקסימום איכות במינימום מחיר, הזמנתי את ה 32wl68 של טושיבה ואני מחכה בקוצר רוח לקבל אותה עוד השבוע.
 

תתחדש !
מקווים שתקבל אותה במהרה ושתהיה מרוצה ממנה :d
בחרת לבסוף בסדרה היקרה...
 
הנאה מרובה :)
 
תודה, תודה

כן ליאור, פשוט אזלו כוחותיי מלחפש, אז התפשרתי קצת, בנוסף קיבלתי מחיר מצויין על ה 68 וזאת הטלויזיה המקורית שרציתי עוד לפני שבררתי לגבי הסוני 40w2000 שנדלקתי עליה, אז ככה שהמעגל נסגר בסופו של דבר, בדברים כאלה צריך הרבה סבלנות ובסוף זה משתלם(אני מקווה).
אעלה תמונות ברגע שאקבל אותה ואעשה סקירה מקיפה.
:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור