התחדשתי ב- Hisense 65 N 3000 UW

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
883
נקודות
113
שתי סיבות הביאו אותי לרכישת הטלוויזיה הזו - סיבה אחת רצינית והשנייה פחות.

נתחיל ברצינית - התקנאתי בכל הפוסטים "התחדשתי" והחלטתי שגם אני רוצה.

הפחות רצינית, הלך המסך של ה אל ג'י 47 ששרתה אותנו כ 5 שנים. זה יצא גם די נחמד מפני שלפני כחודש אמרתי לאשתי שאני רוצה לקנות מסך גדול. תגובתה המידית הייתה לשלוח אותי לשבוע שינה בסלון. עכשיו היא משוכנעת שבמהלך אותם לילות חיבלתי איכשהו בטלוויזיה.

הכמה גדול המסך לא היה בעיה שכן פערי המחירים בין 65 ל 75 די גדולים ומאחר ואנחנו יושבים כ 3 מטרים מהמסך, 65 נראה בבחירה מצוינת.

איזו טלוויזיה? אשתי נתנה לי יד חופשית (כאילו) לרכוש 65 אינטצ' 4 קיי בתנאי שהמחיר לא יעלה על 4 קיי... ש"ח. אהה.

במחסני חשמל נפלתי מיד על ההייסנס מול אל ג'י כשהראשונה עולה 3900 שח והשנייה 4600 ש"ח. מאחר והיה לי קשה להחליט, התקשרתי לאחד הגיסים שלי שלא קונה מוצר לפני שהוא עושה עליו דוקטורט. חוץ מזה אותו הגיס הוא פריק של ניים מה שמוכיח ללא ספק על יכולת ניתוח וחשיבה מעמיקים. אני משתמש בהייסנס 55 אמר לי (אני אף פעם לא שמתי לב איזו טלוויזיה יש לו אבל רואים אצלו מצוין) ואין לי -כך הגיס - טענות. ניסיתי עוד לבדוק עם אשתי לגבי ה LG ולתדהמתי היא מיד הסכימה שאוציא עוד 700 שח על ה LG בתנאי אחד קטן: אני אשן עם הטלוויזיה בסלון.

קניתי, הטלוויזיה הגיעה על פי המתוכנן ביום שלישי. סגרנו עם חברת "איפרו" נותנת השירות של הייסנס שביום חמישי בין השעות 14:30 ל 16:30 יגיע טכנאי להתקין את הטלוויזיה. טכנאי לא הגיע - ואני עוד לא החלטתי איך לטפל בתקרית אבל מי שמתכוון לרכוש הייסנס - שייקח בחשבון ש "איפרו" לא היו בשיעור כשלמדו את עשרת הדיברות של השירות ללקוח.

התקנתי את הטלוויזיה לבד, לא שזה סיפור ויאללה לבדיקה.

בתחילה חיברתי את ה די וי די בלו ריי של אל ג'י שעבד מצוין עם הטלוויזיה אל ג'י, תמונה על הפנים. התחלתי לפחד.
עברתי לערוצים - ערוץ 1 תמונה מצוינת, היכולת של הטלוויזיה בסדר גמור.
בנטפליקס חלק מהסרטים 10 חלק פחות.

השורה התחתונה: לוקח זמן להתרגל למסך כזה גדול ממרחק יחסית קצר. לקח לי כארבע שעות. בהתחלה קשה לקלוט את התמונה והרושם לא טוב. זמן נוסף נדרש להחליט כיצד לכוון את התמונה, יש כמה מצבים כולל אחד ידני.
אחרי שמתרגלים ומסדרים הכל, גודל המסך מהווה חוויה. ראיתי (בפעם ה 1000) את הסרט 2012 ומאוד נהניתי. תחושה של כמעט אולם קולנוע.

נתון חשוב נוסף של הטלוויזיה, יש לה יציאה אופטית לסאונד כך שהסאונד עובר דרך המערכת. זה כמובן יתרון למי שמשתמש במערכת של ניים, לא בטוח לגבי מערכות אחרות (-: .

לא הייתי ממליץ על הטלוויזה רק בגלל התאקל עם "איפרו", שעד לרגע זה אפילו לא טרחו להתקשר לברר מה קורה כאשר מבחינתם הטלוויזיה עדיין בקרטון, נראה איך יגמר ואני כמובן אעדכן.

אשמח להערות.


אריה
 

אריה בוקר טוב,
צחקתי בקול על הבוקר.
מניסיון של צפיה במסך של 120 אינץ' מ-4 מטר בסרטים, אין דבר כזה מסך גדול מידי.
מה שלא ברור לי זה איך בסוף מכל הנשים גמרת עם אישה שמאפשרת לך תקציב של 4,000 שח לטלויזיה?:D
תתחדש ותהנה
 
אמת

1. תתחדש אריה.
2. לאחרונה התחדשנו ב C7 OLED של LG (גודל 65אינץ )מדהימה באיכותה, מרחק 4 מטר ברוטו בפועל 3.80 בערך ועושה חשק ותאבון ל מסך גדול יותר, במרחק דומה אני יושב מול מסך הקרנה 106 אינץ...
 
אתם צודקים. גם אני מתחיל לחוש שאפשר מסך גדול יותר. אני חושב שהתופעה נובעת מכך שבחנות בחנתי כל מסך עם ראש נקי. בבית, כנראה, הייתי צריך פרק זמן להתרגל למעבר ממסך 47 למסך 65. ברגע שהתרגלתי, התחושה שאפשר לצפות גם עם מסך גדול יותר.

אריה
 

תתחדש אריה. ככל שאיכות התוכן (הטכנית) טובה יותר, כך יתרונו של מסך גדול בא לידי ביטוי. כל הנוסחאות הישנות של התאמת גודל למרחק צפיה אינן רלוונטיות כיום.
ממליץ לך לבטל את מנגנון החלקת התנועה במסך, אני לא אוהב את האפקט המלאכותי שהוא מקנה.
 
תתחדש אריה.
לגבי מסך גדול יותר... ניתן להעביר את ה-65 לחדר השינה, ולהתחדש במסך גדול יותר לסלון.
 
תתחדש ותהנה ! :)
 

לאחר שהשארתי הודעה, התקשרו אלי מהשרות בנוגע לטכנאי שלא הגיע.

בשורה התחתונה הודו שהטכנאי לא היה בסדר.

הבטיחו לי פיצוי זוגי שלא אצטער עליו.... נראה למה הם מתכוונים....
ביקור של הטכנאי להדרכה והכרה באחריות למרות שאני התקנתי את הטלוויזיה.
זכות במשך חצי שנה להתקין ללא עלות את הטלוויזיה על הקיר אם אבקש.
בכל מקרה אקבל את המתקן לחיבור לקיר שזה חלק מעסקת הקנייה.

סלחתי להם.

אריה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור