התחדשתי ב- פנסוניק PV70

  • פותח הנושא פותח הנושא momo369
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

momo369

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
תמונות מהמסך החדש שלי
 

תמונות מצורפות

  • DSCN1213.jpg
    DSCN1213.jpg
    KB 66.4 · צפיות: 507
נערך לאחרונה ב:
תתחדש
 
תתחדש!
מרוצה מאיכות הכדורגל?...
 
הי ליאור אם זכור לך שאלתי אותך בעבר לגבי 50ph10
בpv70 רואים הרבה יותר טוב במיוחד את ליגת האלופות
ועוד יותר טוב עם רסיבר 605 בסך הכל אני מאוד מרוצה
 

מצויין, תהנה, אכן מסך טוב.
 
עוד תמונות

תמונות נוספות
 

תמונות מצורפות

  • DSCN1222.jpg
    DSCN1222.jpg
    KB 58.6 · צפיות: 437
  • DSCN1224.jpg
    DSCN1224.jpg
    KB 72.7 · צפיות: 499
אתה צופה בעיקר בתכני טלוויזיה "רגילה"?
 

כן 85% יס רגיל השאר dvd
אבל כנראה אנסה את יס HD
האם ניסית HD ? יש הבדל משמעותי?
 
אכן יש הבדל (לטובה רבה כמובן)
 
כן 85% יס רגיל השאר dvd
אבל כנראה אנסה את יס HD
האם ניסית HD ? יש הבדל משמעותי?
יפה מאוד התמונות.
איך אתה מחובר למסך ועם איזה ממיר?
תודה
 

הי עופר כל הכבלים של מונסטר כבל עם ממיר של יס רגיל עם כבל hdmi
 
לא הבנתי.
איך אתה מחבר את הממיר למסך?
 
האמת אני בקשתי מהמתקין את החיבורים הכי טובים שיש אני לא כל כך יודע איך הם נקראים
רק מה שאני רואה מהממיר יש את מחבר גדול אולי 21 פינים זה נקרא
אבל יש כל כך הרבה חיבורים בגלל המגבר
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש ותהנה!
תמונות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור