O OMRY000 חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 10/7/11 #1 שלום לכולם , איך הטלויזיה? אני רוצה לחבר אותה לפליסטישן 3 ולממיר רגיל של Yes אם אני שם על דיסק און קי סרט HD ומחבר לטלויזיה היא תצליח לקרוא אותו?? תודה לעונים
שלום לכולם , איך הטלויזיה? אני רוצה לחבר אותה לפליסטישן 3 ולממיר רגיל של Yes אם אני שם על דיסק און קי סרט HD ומחבר לטלויזיה היא תצליח לקרוא אותו?? תודה לעונים
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 10/7/11 #2 תחבר את הדיסק אונקי וזה יפעל אני משער אני לא מכיר את הטלוזיה אבל אני חושב שכבר היה עדיף לקחת את 5405 שהיא טלוזיה מעולה .. בכמה רכשתה אותה?
תחבר את הדיסק אונקי וזה יפעל אני משער אני לא מכיר את הטלוזיה אבל אני חושב שכבר היה עדיף לקחת את 5405 שהיא טלוזיה מעולה .. בכמה רכשתה אותה?