LCD התחדשתי בפיליפס 42PFL3606H LCD 42

  • פותח הנושא פותח הנושא OMRY000
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

OMRY000

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם ,

איך הטלויזיה? אני רוצה לחבר אותה לפליסטישן 3 ולממיר רגיל של Yes

אם אני שם על דיסק און קי סרט HD ומחבר לטלויזיה היא תצליח לקרוא אותו??

תודה לעונים
 

תחבר את הדיסק אונקי וזה יפעל אני משער אני לא מכיר את הטלוזיה אבל אני חושב שכבר היה עדיף לקחת את 5405 שהיא טלוזיה מעולה
..
בכמה רכשתה אותה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור