התחדשתי בסטרימר דאק MOON Evolution 680D

  • פותח הנושא פותח הנושא ronensud
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,208
מעורבות
738
נקודות
113
לפני מספר חודשים שדרגתי את המקור האנלוגי שלי. זה יצר פער מהמקור הדיגיטלי והיה לי ברור שזה רק עניין של זמן עד שאיישר קו גם עם הדיגיטל.
הבעיה הייתה ששדרוג דיגיטל יצריך תקציב רציני. שמעתי בעבר את הדגם הבכיר של הסדרה, ה- 780 אצל אמיר שנשמע אדיר אבל היה יקר מידי עבורי.
כשראיתי שסים אודיו מוציאים דגם זול יותר, גם הוא מסדרת ה- Evolution, הבנתי שאין ברירה, הגיע הזמן :D
לאחר המתנה קצרה שלשום הגיע המכשיר ונסעתי לרחובות לאסוף אותו.
מהתרשמות ראשונית ואחרי לילה ארוך עם הצעצוע החדש שהסתיים עם עלות השחר, אני יכול לומר שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ...
ה- 680 נשמע מאוזן טונאלית, צליל גדול ועוטף, חי ופתוח אבל לא חופר ובהיר. נראה מעולה, עם תצוגה גדולה וברורה ושימוש נוח גם עם האפליקציה היעודית של MOON.
למי שמחפש קופסא אחת שעושה הכל ופחות התעסקות עם מחשבים, בתקציב הרלוונטי ממליץ בחום לשמוע את הסטרימר דאק הזה.
יש בשכונה שחקן חדש :)
73769e04-ffff-4962-8d05-385624f8d5a9.jpeg
0a661020-d0c7-4398-9197-37cb46a47379.jpeg
6f5957cb-0abe-4bb0-96fd-cf8a3c8ea27a.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 73769e04-ffff-4962-8d05-385624f8d5a9.jpeg
    73769e04-ffff-4962-8d05-385624f8d5a9.jpeg
    KB 64.8 · צפיות: 339
  • 0a661020-d0c7-4398-9197-37cb46a47379.jpeg
    0a661020-d0c7-4398-9197-37cb46a47379.jpeg
    KB 50.9 · צפיות: 335
  • 6f5957cb-0abe-4bb0-96fd-cf8a3c8ea27a.jpeg
    6f5957cb-0abe-4bb0-96fd-cf8a3c8ea27a.jpeg
    KB 106.8 · צפיות: 353
נערך לאחרונה ב:
למי שיודע, לפני מספר חודשים שדרגתי את המקור האנלוגי שלי. זה יצר פער מהמקור הדיגיטלי והיה לי ברור שזה רק עניין של זמן עד שאיישר קו גם עם הדיגיטל.
הבעיה הייתה ששדרוג דיגיטל יצריך תקציב רציני. שמעתי בעבר את הדגם הבכיר של הסדרה, ה- 780 אצל אמיר שנשמע אדיר אבל היה יקר מידי עבורי.
כשראיתי שסים אודיו מוציאים דגם זול יותר, גם הוא מסדרת ה- Evolution, הבנתי שאין ברירה, הגיע הזמן :D
לאחר המתנה קצרה שלשום הגיע המכשיר ונסעתי לרחובות לאסוף אותו.
מהתרשמות ראשונית ואחרי לילה ארוך עם הצעצוע החדש שהסתיים עם עלות השחר, אני יכול לומר שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ...
ה- 680 נשמע מאוזן טונאלית, צליל גדול ועוטף, חי ופתוח אבל לא חופר ובהיר. נראה מעולה, עם תצוגה גדולה וברורה ושימוש נוח גם עם האפליקציה היעודית של MOON.
למי שמחפש קופסא אחת שעושה הכל ופחות התעסקות עם מחשבים, בתקציב הרלוונטי ממליץ בחום לשמוע את הסטרימר דאק הזה.
יש בשכונה שחקן חדש :)

ברכות רונן, היום חבר ואני האזנו כשעתיים למכשיר אצל אמיר, מכשיר מצויין.
תהנה ותתחדש.
 
תהנה ותתחדש.
ותזכור בנוסף ששינה חשובה לבריאות :)

אריה
 
תתחדש ותהנה.
 

תתחדש והרבה שעות של מוזיקה
 
מגניב, תתחדש ותהנה !
:שתוי:
 
תתחדש!! חלום של מכשיר
 

תתחדש ותהנה סטאפ יפהפה ומאוד אסטטי
יכול לספר על החדר? מידות ומרחק מרמקולים?
 
תתחדש ושתהנה ממנו עוד הרבה שנים
אשמח לשמוע כמה עולה התענוג הזה
אם זה אפשרי
 
תתחדש
 

תתחדש מערכת לתפארת וזה לא הסוף אני מנחש ........ ;)
חייב ביקור :שתוי:
 

תהנה ותתחדש.
ותזכור בנוסף ששינה חשובה לבריאות :)

אריה
ספר את זה לגדול שלי, שכבר 4 שנים לא נותן לנו לישון.....
 

תתחדש ותהנה סטאפ יפהפה ומאוד אסטטי
יכול לספר על החדר? מידות ומרחק מרמקולים?

תודה רבה,
החדר 4 על 3.
אני יושב בערך 3 מטרים מהרמקולים והמרחק ביניהם לדעתי סביב ה-2 וקצת מטר.
יש לחדר את הקסם שלו ויש חסרונות.
הקסם הוא שהסאונד עוטף אותך לגמרי.
החיסרון הוא שלפעמים אתה מרגיש שהמערכת גדולה על החדר.
בגדול, לדעתי, כדי להגיע לתוצאה זהה בחדר גדול יותר צריך להשקיע הרבה יותר כסף.
 
תתחדש :)
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור