התחדשתי בסאב חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא peppa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

המקינטוש מגיע עם Dirac
 
תתחדש, החדר נראה 'נקי' ויפה. יכול לפרט על שאר המערכת והרמקולים?
ומה שם החנות של החבר'ה שהזכרת
 

תודה רבה shac המערכת מורכבת מרסיבר של מקינטוש mht 300 הרמקולים הקדמיים של vandersteen c2signature 3 הסנטר vcc5 ct האחוריים גם vandersteen vsm1 ניקנו אצל רפי לוהב והסאב של Perlisten נקנה אצל סינמארט רונן ודן שכמובן זה שכייל, הכבלים של הרמקולים של חברת duelund והשידה של המערכת של חברה בשם rogoz
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור