התחדשתי במסך Samsung 78JS9500

  • פותח הנושא פותח הנושא chayu333
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש ותהנה אחלה בחירה,
הסנטר נראה "מבוייש " ליד המסך,

חכה בסבלנות הוא עוד ישדרג למשהו סופר איכותי המתאים לסט אפ המעולה הזה
 
תתחדש ותהנה אחלה בחירה,
הסנטר נראה "מבוייש " ליד המסך,


לפי התמונות . הסנטר תואם לרמקולים הקדמיים .ויתכן שגם האחוריים שלו בהתאם .
לגבי תאום סנטר לגודל המסך . כול אחד וטעמו .יש כאלה שחיים גם ללא סנטר !
 

לפי התמונות . הסנטר תואם לרמקולים הקדמיים .ויתכן שגם האחוריים שלו בהתאם .
לגבי תאום סנטר לגודל המסך . כול אחד וטעמו .יש כאלה שחיים גם ללא סנטר !
לא עמדתי על התכונות אפילו לא יודע איזה סנטר זה
יש לי סנטר ישן JBL סופר נהנה ממנו
וקדמיים טאנוי רמקול מרקורי V4
מאד אוהב אתה החברה הזו כל רמקול שלה אי אפשר לטעות איתה
עובד אצלי עם מגבר דנון 2000 המשורשר לLX83
אחוריים JBL

הבחור בטח יעשה שינוי אולי לא הכל בטעם מאזין עם רמקולים כאלה של ספנדור שפו........
רמקול שההיתי קורא עליו לפני כמעט 30 שנה והיה מצית לי את הדמיון
בגלל הסידרת BBC שלו

כבר בדקתי את ההיבואן באינטרנט יש לו ומביא את המסורת המפוארת של ספנדור
רמקול בוטיק אנגלי אז ובטח גם היום
 
נערך לאחרונה ב:
הציוד שלי - שדרגתי את הרסיבר הקודם שלי (lx87) לדגם החדש lx89 שאליו משודך מגבר של Hegel h70. סט רמקולים של spendor ar5 וכו׳... בקיצור אני ממש ממש מרוצה, אין סיבה לצאת מהבית...

אחלה שידרוג מה- 87 ל- 89 גם אצלי השדרוג בפתח הרמקולים לאטמוס כבר מוכנים באדיבותו של זוהר מארמאגדון
 
אחלה שידרוג מה- 87 ל- 89 גם אצלי השדרוג בפתח הרמקולים לאטמוס כבר מוכנים

אביב .

אצלך זה עומד להיות שדרוג לכול המוצרים בביתך החדש !
 

אביב .

אצלך זה עומד להיות שדרוג לכול המוצרים בביתך החדש !

תשתיות/תוכניות הוכנו בעבר כלפני שנתיים אז העתיד היה נראה רחוק מאד. היום העתיד קרוב מתמיד
 
כל הסט קולנוע ביתי שלי מורכב מרמקולים של spendor, והסנטר (CR3) שאולי נראה קטן אבל העוצמה והדיוק שהוא מפיק מדהימים. האחוריים - S3.

מאוד מרוצה מהשילוב של הרמקולים עם הרסיבר ויותר מזה מהשילוב עם המגבר (הייגל).
 
בוקר טוב .
אם אפשר עוד קצת רשמים מהמסך החדש .
המסך הזה עושה לי חשק לשדרוג
 

9000ES אני מרגיש שזה כבר אצלך ????
 

מחשבה אצלך מתורגמת מהר מאד לתוצאה בסלון .
האם תוכל לוותר על הפלסמה המדהימה שלך- הקורו של פיוניר ?

זה רק תוספת של 18":rolleyes:
 

מחשבה אצלך מתורגמת מהר מאד לתוצאה בסלון .
האם תוכל לוותר על הפלסמה המדהימה שלך- הקורו של פיוניר ?

זה רק תוספת של 18":rolleyes:

בסופו של דבר .מה שיכריע זה הגודל .
נכון שתהיה פשרה . אבל מה שאני ראיתי הסמסונג JS9500 מציגה תמונה פנומנלית :בעד:
כך שאוכל לחיות בלי שום בעיה עם הפשרה הזאת .
 
יאללה תתחדש:כל-הכבוד:
 
יאללה תתחדש:כל-הכבוד:

תוספת 18 אינצ'ים הללו די יקרה לרגע זה .
אבל יש לי כבר כיוון למסך לעתיד .
 

מתי אתה מזמין אותנו לצפיה ביכולות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור