התחדשתי במסך Samsung 78JS9500

  • פותח הנושא פותח הנושא chayu333
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

chayu333

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
6
נקודות
3
שלום לכולם,
בימים אלה שדרגתי את המסך המדהים של סמסונג ES9000 75 שהיה ברשותי למסך הדגל של החברה 4K 78JS9500.
המסך פנומנלי, ועל אף שהייתי ממש מרוצה מהמסך הקודם שלי ולא חשבתי שיש לאן ללכת עוד, נדהמתי לגלות שיש גם יש. התמונה פשוט לא פחות ממושלמת... ממליץ בחום.
IMG_2101.JPG
IMG_2102.JPG

רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לזוהר מחנות ארמגדון על שרות אדיב ומקצועי.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_2101.JPG
    IMG_2101.JPG
    KB 82.2 · צפיות: 772
  • IMG_2102.JPG
    IMG_2102.JPG
    KB 56.1 · צפיות: 785
נערך לאחרונה ב:
תתחדש ותהנה מאיכות ויופי של SAMSUNG (ורד)(ורד)(ורד)
באמת הטופ של החברה
(ורד)
 
נערך לאחרונה ב:
תענוג!!!
 
תתחדש ותהנה מהמסך :בעד:

1. איך מבחינתך המעבר למסך כעור ?
2. איך איכות התמונה ב 1080 על מסך 4k
 

המסך הכעור מרגיש הכי טבעי והכי נכון... לגבי איכות התמונה, כפי שציינתי פשוט מדהימה.
טרם יצא לי לצפות בסרט 4K אבל אני בטוח שלא אתאכזב...
 
האם אתה חייב לשבת במרכז כדי להנות ???
 
צפיתי בכמה מסכים כעורים .
אין ספק שיושבים במרכז המסך עוטף אותך.
אך גם שיושבים בזווית שונה זה נראה טוב .
יש לקחת בחשבון שבמסכי ליד גם שאינם כעורים . זווית הצפיה די בעייתית .
 

צפיתי בכמה מסכים כעורים .
אין ספק שיושבים במרכז המסך עוטף אותך.
אך גם שיושבים בזווית שונה זה נראה טוב .
יש לקחת בחשבון שבמסכי ליד גם שאינם כעורים . זווית הצפיה די בעייתית .
אין על פלסמה
 
נכון מאוד שלמסכי הפלסמה יש יתרונות ברורים על מסכי הליד .
אבל .... הגודל בסופו של דבר מנצח וטכנולוגית ה 4K גם .
כן יש לי גם פלסמה 58"
וגם LED "75" סוני אחרונה {לא 4K}

אין מה לעשות הגודל
אם היה במחיר סביר ???
פלסמה 75"/85" זה היה פגז והבחירה שלי כנראה אולי .
אבל
SONY KDL-75W855C שלי מפילה בתמונה שלה עם כל המגרעות של LED
טובה בהרבה מהפלסמה של פנסוניק שלי 58" שאפילו כבר לא הפעלתי אותה כמה חודשיים
לגדול יותר הולך למקרן שלי כמובן סוני גם .
ולהתענג בצפיה לפני השינה הולך לסמסונג 55" חזרה לנושא פתיחת שרשור זה אחלה זה סמסונג !!!!:כל-הכבוד:
 

קח בחשבון . שהמסך של פותח השרשור הוא מסך רפרנס של החברה .איכות התמונה שלו חלומית ! גם המחיר !!
 
קח בחשבון . שהמסך של פותח השרשור הוא מסך רפרנס של החברה .איכות התמונה שלו חלומית ! גם המחיר !!

ברור זה הטופ של סמסונג 78" חלום של תמונה יש לסמסונג הם אלופים :בעד::בעד::בעד:
ובכלל גם המחיר כנראה תואם את הציפיות
אני כל כך אוהב לראות ולקרא על אנשים שנהנים מתמונה איכותית ובכלל 4K שיהיה לו בכלל
לא ירצה לצאת מהבית
מכיר את התופעה מקרוב :בעד:
 
תתחדש
 

תתחדש נראה מסך מדהים אין ספק העתיד הוא במסכים גדולים
איזה ציוד משודך למסך המדהים הזה?
 
ברור זה הטופ של סמסונג 78" חלום של תמונה יש לסמסונג הם אלופים :בעד::בעד::בעד:
ובכלל גם המחיר כנראה תואם את הציפיות
אני כל כך אוהב לראות ולקרא על אנשים שנהנים מתמונה איכותית ובכלל 4K שיהיה לו בכלל
לא ירצה לצאת מהבית
מכיר את התופעה מקרוב :בעד:


זה דגם טופ !! לא הגודל .יש להם js-9500 בגודל 88 אינצ' :בעד:
 
הציוד שלי - שדרגתי את הרסיבר הקודם שלי (lx87) לדגם החדש lx89 שאליו משודך מגבר של Hegel h70. סט רמקולים של spendor ar5 וכו׳... בקיצור אני ממש ממש מרוצה, אין סיבה לצאת מהבית...
 

הציוד שלי - שדרגתי את הרסיבר הקודם שלי (lx87) לדגם החדש lx89 שאליו משודך מגבר של Hegel h70. סט רמקולים של spendor ar5 וכו׳... בקיצור אני ממש ממש מרוצה, אין סיבה לצאת מהבית...
ברוך הבא למועדון שלא יוצאים מהבית :בעד:
 
הציוד שלי - שדרגתי את הרסיבר הקודם שלי (lx87) לדגם החדש lx89 שאליו משודך מגבר של Hegel h70. סט רמקולים של spendor ar5 וכו׳... בקיצור אני ממש ממש מרוצה, אין סיבה לצאת מהבית...

תענוג של סט .
 
הציוד שלי - שדרגתי את הרסיבר הקודם שלי (lx87) לדגם החדש lx89 שאליו משודך מגבר של Hegel h70. סט רמקולים של spendor ar5 וכו׳... בקיצור אני ממש ממש מרוצה, אין סיבה לצאת מהבית...

רגע רגע !!!!
התחמק לי מתחת לראדר
שפו LX89
שפו לרמקולים spendor ar5
שפו למגבר Hegel h70
שפו למסך

זהו אין לי מה להוסיף סט חלומי לקולנוע ביתי קומפלט זה טעם סופר משובח
רק בריאות והנאה אין סופית
אתה בטח רוצה הרבה ימים של שקט וגשם בחוץ -אהה תירוץ להשאר בבית

:בעד::בעד::בעד:
 

תתחדש ותהנה אחלה בחירה,
הסנטר נראה "מבוייש " ליד המסך,
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור