התחדשתי במסך LG OLED C6


גולן זיו

אוהב את התחום
הודעות
74
מעורבות
6
נקודות
8
הספיקה לי שנייה להביט במסך הזה כדי לדעת שאני רוצה לקנות אותו.

מדובר במסך שהוא יצירת מופת. איכות תמונה פנומנאלית.

לכל מי שמתלבט לגבי מסך OLED אין מה לחשוב בכלל. מדובר על ליגה אחרת של מסכים!
20161126_105238_resized.jpg
20161126_103824_resized.jpg
20161126_103838_resized.jpg
20161126_103812_resized.jpg
20161126_105238_resized.jpg
20161126_103824_resized.jpg
20161126_103838_resized.jpg
20161126_103812_resized.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 20161126_105238_resized.jpg
    20161126_105238_resized.jpg
    KB 93.3 · צפיות: 1,196
  • 20161126_103824_resized.jpg
    20161126_103824_resized.jpg
    KB 104.4 · צפיות: 1,006
  • 20161126_103838_resized.jpg
    20161126_103838_resized.jpg
    KB 125.8 · צפיות: 1,033
  • 20161126_103812_resized.jpg
    20161126_103812_resized.jpg
    KB 96.3 · צפיות: 992
נראה מדהים תתחדש ! גודל 65 ?
 
גולן מעניין אותי שתשאיר תמונה קפואה מה יקרההההה ????
ות מפה עד השמיים ועל זה אני בספק אם אי פעם LGיתגברו על זה
שיהיה לנו חג שמח וע טובבבבבבב
גולן תתחדש :בעד:
חיים מה נפל עליך עם נושא הצריבה ?
מכיר לפחות שלושה בעלי מסך של LG מרוצים עד הגג.
מבלי לפגוע בסמסונג יקירתך,מבחינת מבנה המסכים הם עדיין רחוקים מ-LG.
אגב אני עדיין עם פאנסוניק פלזמה(שרק תחייה):cool:
 

תתחדש לקראת השנה החדשה
(ורד)(ורד)(ורד)
בחירה יפה בהחלט .
 
תתחדש. כמה עולה להתחדש בכזה מסך?
אשמח לדעת מה יתרונותיו וחסרונותיו
תתחדש ותהנה לך.
 
חיים, נא להרגע בבקשה ולא להציף את הפורום עם אותן הודעות.
 

חחח חיים אתה לוקח דברים למקום שאני לא אוהב... אמרתי כשרואים מסך OLED ליד מסך LED אז התמונה נראית חיוורת ועייפה. לא אמרתי שהסמסונג גרוטאה.
לפני ה LG הייתה לי טלוויזיה של סמסונג. ההבדל באיכות תמונה הוא שמיים וארץ ואני ממש ממליץ על האולד של LG
מעבר לשחור המושלם גם הצבעים מאד טבעיים ונעימים לעין... זה כאילו לגלות שוב את הסרטים בפעם הראשונה
 
חיים תרגיע !
 
תתחדש על המסך.
ההגל שברשותך דגם 300?
 

גולן תתחדש :בעד:
חיים מה נפל עליך עם נושא הצריבה ?
מכיר לפחות שלושה בעלי מסך של LG מרוצים עד הגג.
מבלי לפגוע בסמסונג יקירתך,מבחינת מבנה המסכים הם עדיין רחוקים מ-LG.
אגב אני עדיין עם פאנסוניק פלזמה(שרק תחייה):cool:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור