ronenmmm מושעה הודעות 233 מעורבות 0 נקודות 16 2/2/08 #1 רכשתי מסך פיוניר 60" hd פשוט מטורף! היה לפני מסך פנסוניק 50" טוב !!!! אבל עם כל הכבוד פיוניר בכמה דרגות טובה יותר ! את המסך רכשתי מנוח לוי מנויה אלקטרוניקה מירושלים במחיר חו"ל ..... אספקה מיידית ,שירות מצויין! כולל התקנה והדרכה...
רכשתי מסך פיוניר 60" hd פשוט מטורף! היה לפני מסך פנסוניק 50" טוב !!!! אבל עם כל הכבוד פיוניר בכמה דרגות טובה יותר ! את המסך רכשתי מנוח לוי מנויה אלקטרוניקה מירושלים במחיר חו"ל ..... אספקה מיידית ,שירות מצויין! כולל התקנה והדרכה...
ronenmmm מושעה הודעות 233 מעורבות 0 נקודות 16 2/2/08 #2 תמונה פיוניר 60" תמונה סופנית..... תמונות מצורפות IMG_0155[1].jpg KB 90.3 · צפיות: 468
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 2/2/08 #3 בן אדם אתה מסודר - כל הכבוד על כל הרכישות שלך לאחרונה תתחדש
oferT חבר משקיען הודעות 5,204 מעורבות 46 נקודות 48 2/2/08 #4 חלומו של כל אחד מסך כזה. טוב, לפחות חלומי... תתחדש. מסכים מעולים יודעים לעשות החבר'ה האלה מפיוניר. (Y) {אגב,כמה זה מחיר חו"ל? אפשר גם בפרטי}
חלומו של כל אחד מסך כזה. טוב, לפחות חלומי... תתחדש. מסכים מעולים יודעים לעשות החבר'ה האלה מפיוניר. (Y) {אגב,כמה זה מחיר חו"ל? אפשר גם בפרטי}