התחדשתי במסך פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא ronenmmm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronenmmm

מושעה
הודעות
233
מעורבות
0
נקודות
16
רכשתי מסך פיוניר 60" hd פשוט מטורף!

היה לפני מסך פנסוניק 50" טוב !!!!
אבל עם כל הכבוד פיוניר בכמה דרגות טובה יותר !

את המסך רכשתי מנוח לוי מנויה אלקטרוניקה מירושלים במחיר חו"ל .....

אספקה מיידית ,שירות מצויין!

כולל התקנה והדרכה...:)
 

תמונה פיוניר 60"

תמונה סופנית.....
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0155[1].jpg
    IMG_0155[1].jpg
    KB 90.3 · צפיות: 468
בן אדם אתה מסודר - כל הכבוד על כל הרכישות שלך לאחרונה
תתחדש
 
חלומו של כל אחד מסך כזה. טוב, לפחות חלומי...

תתחדש. מסכים מעולים יודעים לעשות החבר'ה האלה מפיוניר. (Y)

{אגב,כמה זה מחיר חו"ל? אפשר גם בפרטי}
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור