התחדשתי במסך פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא Shingo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shingo

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
0
נקודות
16
היי,
לאחר התלבטויות רבות החלטתי לנטוש את אופציית ה LCD ולרכוש מסך פיוניר 508XD
כל מקום שצפיתי בו פשוט גרם לי יותר ויותר לרצות אותו,
תמונה מדהימה במיוחד בשידורי HD , למרות שהייתי בטוח שאני צריך מסך FHD החלטתי שממרחק צפיה של 4 מטר אין ממש הבדל,

השחורים של פיוניר זו יצירת אמנות , אני יודע שנאמר כ"כ הרבה בנושא אבל צריך שוב לומר - מסך מדהים באיכותו ויופיו!!!

ממתין להגעתו שבוע הבא , בינתיים מכין את הקיר :)
 

תתחדש - אשמח לראות תמונות של הסט אפ שלך
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור