התחדשתי בארון סטריאו מבית BASSOCONTINUO

  • פותח הנושא פותח הנושא danis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חדר מהיפים שראיתי אי פעם , לא אוהב ההיכלים שברשת , מותר לבוא לששמוע ולראות ?
 
הרמקול הזה הפיל הרבה מבקשרים ואפילו זכה לרמקול השנה של stereophile, הוא מוסיקלי בצורה מפחידה
היה לי לפניו opera grand callas ו canton ergo 1200 שהם רמקולים בגובה של שחקן כדורסל והבמה של ה 96 הרבה יותר גדולה. הייחוד של הרמקול הזה הוא שכששומעים מוסיקה, הוא נעלם מהחדר, הכל מתמלא בצלילים שאף פעם לא ידעתי שקיימים בהקלטה. פשוט תופעת טבע. מוזמן לקפוץ לקפה
 

אתה מכיר?מעולם לא שמעתי !זה אורנגוטן?מהגודל לא נראה שיתן במה ענקית, איך זה?
אני מכיר, ברור, אחרת לא הייתי כותב את זה.
שמעתי אותם מספר פעמים אצל אמיר.
לא יודע להסביר את הפיזיקה מאחורי התופעה, רק לתאר שמתקבלת מהם במה רחבה וגדולה שיוצאת הרבה מעבר לרמקולים.
מניח שלא גדולה כמו האלבדו שלך אבל ביחס לגודלם היא בהחלט ענקית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור