התחבטות קשה ....

  • פותח הנושא פותח הנושא gshock1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gshock1

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב. שמי שרון ,חדש בפורום זה .
אני בהתלבטות קשה ומבקש מכם חוות דעת לגבי מס טלויזיות פלזמה .
א. -LG 50PG60UR
ב.-PANASONIC PV70
זאת לאחר שהורידו אותי מה-LCD (כמעט רכשתי את ה- LCD LG55FR )עד שמישהו (רובם) אמרו ללכת על פלזמה ולא LCD
מה דעתכם ?
אשמח לקבל תגובות מכם .... אשתי אומרת שאת הבית שלנו קניתי יותר מהר.....
בברכה
שרון
 

שלום,

מה הולך להיות השימוש העיקרי שלך במסך טלוויזיה ?
ה- PV70 הוחלפה ב- PV80.
 
היי תודה על התגובה הזריזה

בעיקר טלויזיה רגילה יס 90%
אני יודע לגבי PV70-80
אני נוטה לכיוון הLG
מה אתה אומר? כמובן 50"
תודה רבה
שרון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור