התבלטות בין 2 סוגי מסכים - מה עדיף?

  • פותח הנושא פותח הנושא lelior01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lelior01

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
0
נקודות
6
אחרי בירורים הגעתי ל2 מסכים שאני ממש מתלבט לגביהם.
השימוש הוא שימוש ביתי ממוצע אך אמינות המוצר לטווח ארוך משחק תפקיד חשוב.
הדגמים הם:

Proview EF321XC
הצלחתי להשיג במחיר ממש טוב של 2400 ש"ח כולל 3 שנים אחריות מקיפה וכולל התקנה על הקיר.
מידע בזאפ:
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=499929
מידע באתר היצרן:
http://www.proview.com/Product/Product_Spec.aspx?sn=439&pi=121&ii=3451

LG 32LG30R
במחיר של 3500 ש"ח כולל 3 שנים אחריות מקיפה וכולל התקנה על הקיר.
מידע מזאפ:
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=704402
מידע באתר היצרן:
http://www.lge.com/products/model/detail/lg30 series.jhtml

בעיקרון התמקדתי ב2 דגמים אלו.שימו לב להבדל במחיר.
אשמח לקבל את דעתכם בנושא.
תודה!!
 

אתה בעיקרון צריך לענות על זה. האם אתה מוכן להתפשר על אמינות ואיכות תמורת מחיר טוב או שאתה מוכן לחרוג במחיר תמורת משהו יותר איכותי.

אם זה היה אני כאילו, לא הייתי לוקח אף אחד משני המסכים שהצעת.

תנסה לחרוג במחיר אפשר להשיג דגם טוב ב-150 שקל יותר מה-lg ולדעתי הוא בכמה רמות טוב יותר משני המסכים שהצעת.

מדובר על: Samsung LA32A450
 
אתה בעיקרון צריך לענות על זה. האם אתה מוכן להתפשר על אמינות ואיכות תמורת מחיר טוב או שאתה מוכן לחרוג במחיר תמורת משהו יותר איכותי.

אם זה היה אני כאילו, לא הייתי לוקח אף אחד משני המסכים שהצעת.

תנסה לחרוג במחיר אפשר להשיג דגם טוב ב-150 שקל יותר מה-lg ולדעתי הוא בכמה רמות טוב יותר משני המסכים שהצעת.

מדובר על: Samsung LA32A450

האמת שאני לא ממש מבין גדול במסכי LCD אבל זה נראה שכרגע הפכת לי את ההתלבטות בין הסמסונג לproveiw.
השאלה שלי היא האם יחס מחיר-לתפוקה ב proview הוא רציני... כי הproview בזאפ עולה 2900 ללא התקנה והצלחתי להשיג מיבואן ב2400 כולל התקנה.... proview כאלה גרועים?
דבר נוסף - נראה ע"פ המפרט שדוקא הרמקולים של הסמסונג הכי חלשים.... זה מדויק?
 
preview לא כאלה גרועים, פשוט אי אפשר להשוות אותם לסמסונג...
יכול להיות שהרמקולים של הסמסונג חלשים, היו כבר מספר תלונות על הרמקולים של הסמסונג בפורום. כמובן שאם תחבר את המסך למערכת חיצונית לא תהייה כל בעיה.

בכל מקרה זה שאני לא הייתי הולך על ה-preview לא אומר שום דבר עליך. אם ראית את המסך בעיניים(גם ב-HD וגם בשידורים רגילים) ואהבת אז לך על זה. כשאני קונה משהו אני תמיד רוצה לקנות את המוצר הכי טוב בעל יחס עלות תועלת הכי טוב נכון לרגע הרכישה. לדעתי זה יותר טוב מאשר לקנות מכשיר ממוצע וכעבור שנתיים הוא יהפוך למיושן ואני ארצה להחליף פעם נוספת תוך פרק זמן קצר.

לך לחנות מקצועית(הכי חשוב שתהייה מקצועית אחרת היכולות של המסך לא יבואו לידי ביטוי בצורה מספיק טובה) ותראה את שני המסכים בעיניים, אם ההבדל לא משמעותי בשבילך לך על ה-Priview.

ד"א אמרת שחשוב לך אמינות לטווח ארוך, פה הסמסונג לוקחת.
 

preview לא כאלה גרועים, פשוט אי אפשר להשוות אותם לסמסונג...
יכול להיות שהרמקולים של הסמסונג חלשים, היו כבר מספר תלונות על הרמקולים של הסמסונג בפורום. כמובן שאם תחבר את המסך למערכת חיצונית לא תהייה כל בעיה.

בכל מקרה זה שאני לא הייתי הולך על ה-preview לא אומר שום דבר עליך. אם ראית את המסך בעיניים(גם ב-HD וגם בשידורים רגילים) ואהבת אז לך על זה. כשאני קונה משהו אני תמיד רוצה לקנות את המוצר הכי טוב בעל יחס עלות תועלת הכי טוב נכון לרגע הרכישה. לדעתי זה יותר טוב מאשר לקנות מכשיר ממוצע וכעבור שנתיים הוא יהפוך למיושן ואני ארצה להחליף פעם נוספת תוך פרק זמן קצר.

לך לחנות מקצועית(הכי חשוב שתהייה מקצועית אחרת היכולות של המסך לא יבואו לידי ביטוי בצורה מספיק טובה) ותראה את שני המסכים בעיניים, אם ההבדל לא משמעותי בשבילך לך על ה-Priview.

ד"א אמרת שחשוב לך אמינות לטווח ארוך, פה הסמסונג לוקחת.
הבנתי אותך...תודה! נראה לי שבאמת אני אלך לראות בעיינים את הסמסונג וה proview ואת הLG ונחליט אז.... מישהו יודע באיזו חנות אני יכול לראות את שלושתם?
הא...ומישהו יודע משהו לגבי הרמקולים של proview?
 
אם חשוב לך אמינות לטווח ארוך שכח מהקוראנים.
לך על פנסוניק או סוני.
 
אם חשוב לך אמינות לטווח ארוך שכח מהקוראנים.
לך על פנסוניק או סוני.

יש לך דגם להמליץ ?
 

טוב חבר'ה אז החלטתי להשקיע במחיר ויצאתח לשטח לבדוק ולאחר סיבוב די ארוך בחנויות דווקא התרשמתי ממש ממש מהדגם של פיליפס 3512 וכנראה אבחר בדגם זה
בהשוואה ישירה מול סמסונג ,LG וכד'
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=711986
שאוכל להשיג ב 3700+-.

רציתי לדעת מה דעתכם בנושא?
תודה!!!!
 
פיליפס הרבה יותר טוב וLG וסמסונג.
הדגם של סוני הוא 32L4000.
 
טוב הלכתי על הפיליפס 3512...
מקווה שעשיתי החלטה טובה :)
תודה חבר'ה...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור