LCD השפעת נורות הלד במסכי לד הקפי

  • פותח הנושא פותח הנושא nir444
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nir444

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים ,
האם אצלכם במסך הלד ההקפי על רקע שחור בעיקר בקרבת נורות הלד נניח בצדדים ימין ושמאל רואים את התאורה שלהן
שהיא באה לידי ביטוי בשחור בהיר יותר ובהירות בצדדים (לא עננות אלא זה נראה שרואים תאורה שלהן)?

תודה
 

זו תופעה ידועה המכונה "זליגת אור" והיא מופיעה במסכים רבים. אפשר לצמצם אותה ע"י הורדת עוצמת התאורה האחורית בתפריט כיול התמונה.
 
זו תופעה ידועה המכונה "זליגת אור" והיא מופיעה במסכים רבים. אפשר לצמצם אותה ע"י הורדת עוצמת התאורה האחורית בתפריט כיול התמונה.
היה אצלי טכנאי של סמסונג שטען שלא מדובר בזליגת אור אלא בתאורה הרגילה של נורות הלד הממוקמות בצדדים .צריך לצין של שזה יותר בולט בצפייה מזוית כהה כלומר מעל מאה מעלות והרבה פחות בזוית ישרה.מצורפת תמונה
מה דעתך ?

תודה
 

תמונות מצורפות

  • 20131207_174212.jpg
    20131207_174212.jpg
    KB 161.8 · צפיות: 432
נערך לאחרונה ב:
באופן עקרוני, לא צריך להיות איזור בהיר יותר בצדדים, אבל בפועל, אור זולג מאחור אל קדמת הפאנל. כאמור, זו תופעה שכיחה במסכי לד היקפי רבים. במקרים בהם כתם האור חזק יחסית ומפריע לצפיה, אז המסך אמור להיות מוחלף באחריות.
 

התמונה שצירפתי היא עם תאורה אחורית 12 מתוך 20 .
כאשר הורדתי לאפס היה שיפור משמעותי .הענין או שאז המסך נראה חשוך למשל בכדורגל.מה עושים ?
 
אני מתאר לעצמי שבמציאות זה נראה פחות גרוע מאשר בתמונה? תוריד תאורה אחורית למשהו סביב 8.
 

הנה איך זה נראה בתאורה אחורית 8.מה דעתך ? אתה רואה תקלה ? מדובר על f8000.
 

תמונות מצורפות

  • 20131207_181842.jpg
    20131207_181842.jpg
    KB 162.7 · צפיות: 427
אם זה נראה כך במציאות אז אין בכלל שחור בתמונה... אבל, מניסיון שלי, המצלמה בטח הקצינה את זה בתמונה (כי היא חושפת לפרק זמן ארוך יותר מאשר העין).
 
זה נראה כך בצפיה בזוית ישרה מול המסך או רק בזוית מלמעלה - כמו שצילמת?
 

זה נראה כך בצפיה בזוית ישרה מול המסך או רק בזוית מלמעלה - כמו שצילמת?
בזוית ישרה מלמעלה אבל אני בדקתי שוב את הגדרות התמונה ואני חושב שמה שהקצין את הענין זו הבהירות שהיתה ב52 מתוך 100 מה הבהירות המומלצת כדי לבדוק את הענין ?
כאשר אני יורד לאיזור 40 ומטה היא כמעט לא קיימת התופעה.
 
אכן מומלץ בכיול תמונה נכון להוריד את הבהירות מערך ברירת המחדל, הטלוויזיה מגיעה מהמפעל עם כיול תמונה בהיר מדי.
אני לא יכול לומר מספר מוחלט (זה תלוי בכל מיני גורמים ומדידות), אבל אם ב- 40 השחור הוא טוב מבלי להקריב פרטים בתמונה אז זה אחלה.
 
אכן מומלץ בכיול תמונה נכון להוריד את הבהירות מערך ברירת המחדל, הטלוויזיה מגיעה מהמפעל עם כיול תמונה בהיר מדי.
אני לא יכול לומר מספר מוחלט (זה תלוי בכל מיני גורמים ומדידות), אבל אם ב- 40 השחור הוא טוב מבלי להקריב פרטים בתמונה אז זה אחלה.
צרפתי שתי תמונות עם בהירות 45 ותאורה אחורית 10
בתמונה לא רואים אבל יש מעט בהירות בצד שמאל וימין אבל לא ברמה של התמונות הקודמות.מה דעתך ?
 

תמונות מצורפות

  • 20131207_210912.jpg
    20131207_210912.jpg
    KB 160 · צפיות: 443
  • 20131207_210811.jpg
    20131207_210811.jpg
    KB 164.1 · צפיות: 425
נראה בגדר הסביר.
 
אני לא יכול לשפוט את זה באופן מדוייק דרך תמונה. סה"כ נראה בסדר.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור