השנה האנלוגית שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא exupgh12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש גיא, נראה אש!
בעצם, הרכבת אחד לאחד בבית את הסט שניגן או עדיין מנגן אצל ערן כסט הראשי בעסק :D
 
תתחדש גיא, נראה אש!
בעצם, הרכבת אחד לאחד בבית את הסט שניגן או עדיין מנגן אצל ערן כסט הראשי בעסק :D

וואלה, לא חשבתי על זה ככה אבל אתה צודק :D
תודה על הברכה (ורד)
 

איך אתה משווה את התוצאה אצלך לעומת זו שמתקבלת אצל ערן?
מעניין....
ערן ואני לא משתמשים באותו הסטנד ובאותה כבילה :rolleyes:, גם החלל שונה.
אוהב את התוצאה בבית יותר ;)
 
תתחדש, תענוג
 

עכשיו רק שמתי לב....תתחדש גאי,אחלה פטיפון,אחלה מע' אנלוגית.
האמת זוכר את ההתכחשות שלך לפטיפון...ועכשיו שידרוג שכזה ןגם קצת מנורות...רחמנה לצלן:מבולבל:
אבל איך אומרים אצלנו"מודה ועוזב ירוחם"..:אצבע מורמת
 
תודה דוד היקר, ברכה כזו מגיעה עם מחויבות לביקור נימוסין :rolleyes:(ורד)
גיא, מאוד מאוד נהנתי אצלך. מהחברה, האירוח ובעיקר המוזיקה. סטאפ ברמת על והאנלוג פשוט עילוי. שידרוג אדיר עשית. כל הכבוד. תהנה!
 
עכשיו רק שמתי לב....תתחדש גאי,אחלה פטיפון,אחלה מע' אנלוגית.
האמת זוכר את ההתכחשות שלך לפטיפון...ועכשיו שידרוג שכזה ןגם קצת מנורות...רחמנה לצלן:מבולבל:
אבל איך אומרים אצלנו"מודה ועוזב ירוחם"..:אצבע מורמת

שלוימה, תודה על הברכות, גם הפונו הקודם (zesto) היה מבוסס מנורות.
 

גיא, מאוד מאוד נהנתי אצלך. מהחברה, האירוח ובעיקר המוזיקה. סטאפ ברמת על והאנלוג פשוט עילוי. שידרוג אדיר עשית. כל הכבוד. תהנה!

דוד היקר,
תודה על המילים החמות, נהניתי לארח אותך (דוד) ואת דוד, שמח שנהנית, כיף גדול להיפגש (ורד)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור