בהחלט זה מה שאני ממליץ מתוך הנחה שיש לך דאק איכותי שאתה יכול לחבר במוצא הדיגיטלי של הברינגר, ואת הכניסה הדיגיטלית שלו במוצא הסטרימר.ובסופו של דבר, חייבים להכניס את הברינגר באמצע הסיגנל הדיגיטלי, כן?
לחברים שמשתמשים בפטפון אנלוגי, לברינגר יש כניסה אנלוגית XLR שניתן לחבר למגבר הפטפון, לבצע ROOM CORRECTION ולצאת דיגיטלית לדאק איכותי.
אם משתמשים גם בפטפון וגם בסטרימר, שומרים את עקומת הכיול בזיכרון ניפרד כך שבפטפון יחבר את הכניסה האנלוגית של הברינגר ובסטרימר יחבר את הכניסה הדיגיטלית.
המטרה היא מינימום המרות מאנלוגי לדיגיטלי וגם מדיגיטלי לאנלוגי.
איסי