השיטה שלי לכיול חדר ROOM CORRECTION

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ובסופו של דבר, חייבים להכניס את הברינגר באמצע הסיגנל הדיגיטלי, כן?
בהחלט זה מה שאני ממליץ מתוך הנחה שיש לך דאק איכותי שאתה יכול לחבר במוצא הדיגיטלי של הברינגר, ואת הכניסה הדיגיטלית שלו במוצא הסטרימר.
לחברים שמשתמשים בפטפון אנלוגי, לברינגר יש כניסה אנלוגית XLR שניתן לחבר למגבר הפטפון, לבצע ROOM CORRECTION ולצאת דיגיטלית לדאק איכותי.
אם משתמשים גם בפטפון וגם בסטרימר, שומרים את עקומת הכיול בזיכרון ניפרד כך שבפטפון יחבר את הכניסה האנלוגית של הברינגר ובסטרימר יחבר את הכניסה הדיגיטלית.
המטרה היא מינימום המרות מאנלוגי לדיגיטלי וגם מדיגיטלי לאנלוגי.
איסי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור