השוואה בין 3 דגמי LG

  • פותח הנושא פותח הנושא joni
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

joni

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
שלום. שאלה לגבי 3 דגמי LG.
איש מכירות מסויים אמר לי שדגם LE5500 לא מיוצר כבר ושביחד איתו יצא דגם LE4600 שכן קיים ומומלץ.
אני חייב להבין את ההבדלים העיקריים ומי הכי מומלץ מתוך
LE5500
LE4600
LD650
על הדגם האחרון נאמר לי שהוא LCD מאוד מומלץ לצרכים שלי שהם:
כדורגל HD ברמה מצויינת
שידורים רגילים טובים מאוד
מינימום השתקפות
בסביבות 5000 ש"ח או קצת יותר אם אני 'מתאהב'
אני סומך על התגובות בפורום ולכן לא החלטתי בחנות לפני שאשמע עצה או שתיים מהחברים
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

אתה נעול על LCD? יש להם גם אחלה פלזמות
 
LCD,LED

כן. פלזמה לא מתאים לי
 
למה פלזמה לא מתאים לך?
עם תמעונין בטלוזיה עם מסך מט אני ממליץ על LG LE5500 היא טלוזיה מעולה בעלת 4 כנסיות HDMI
שני כנסיות USB HD עם כתביות יש לה עיצוב יפה מאוד ודק בצבע שחור מוברש עומק 3 סנטימטר יש לה טניור דגיטלי 5 ערוצי עידין יש לה מנגנון 100 הרץ שמתממוד היטיב עם תכנים מהירים ומחליק אותם בלי בעיה יש לו יכולת כוויול רחבות
יש לו תאורה אחורית LED רגיל שהנרות מסדרות בצצדי המסך וזה מאפשר דקות על חשבון רמת השחורים העומק והפירוט ושליטה על התאורה המקומית יש לו שליטה על התאורה האחורית על כול אחת מהנרות וזה מאפשר שליטה טובה יותר על רמת השחור ומאפשר יכולת פירוט טובות יותר ואיכות צפייה ועומק מעולה יש לה איכות מציוניות ב2D
עם עומק בהירות ואיכות צבעים משגעת יש לה איכות בסדר בSD עם טיפה מריחות( לפחות מה שאני שמתי לב)
יש לה יכולת כניסה לאיטרנט לאתרים מובנים כמו יטיוב טטיור פיסבוק ועוד המון אפםלקציות ומ שחקים כפים
קיצור טלוזיה מעולה ב4100 שקל

LG LE4600 הוא דגם הכניסה של LG בLED והאיכות שלו לא משהוא הLG LE5500
מציע יחס נקדיות גבוה יותר יותר פקצרים ושליטה עממוית על התאורה האחורית קיצור לפי דעתי תוריד אותו מהפרק
הLG LD650 הוא מסך הדגל של LG בLCD והוא מסך נהדר עם איכות שחורים מציוניות ועומק בתמונה אבל לפי דעתי הסמסונג C550 עדיפה בהרבה גם תמקבל עוד 8 אנטיש וגם איכות יותר טבעית ונעימה לעין ומלתא פקצרים ומסך מעוצב להפליא

2..סמסונג C550 היא טלוזיה מבית סמסונג היא טלוזיה בעיצוב מרשים במיוחד בצבע שחור מוברש יש לה 4כנסיות HDMI
שני כנסיות USB HD
שמתתמודת כמו סטריימיר רגיל יש לה איטרנט מובנה במכשיר עם אתרים מובנים כמו יטיוןב טטיוטר פיסבוק ומלא אפלקציות נחמדות
יש לו מנגנון 600 הרץ אכותי שמתממוד עם כול הקרטועים והמריחות בסרטים מהירקים ובSD
יש לה יכולת כוויול רחבות ומקצעיות יש לו איכות שחורים מציוניות יש לו איכות מציוניות ב2D
עם עומק תמונה חדות התמוןנה טבעית ונהעימה לעין ולא בהוקת ומציקה יש לו איכות סבירה בSD
והוא סובל מזממימזום והשתקפיות
3.LG PK550 היא טלוזיה מבית LG טלוזיה מעוצבת ךלהפךליא ודקה מאוג ומאוד מרשימה יש לה יכולת שחורים גבהות מאוד
יותר מC550 יש לו איכות צבעים משגעת בHD
יש לה איכות סבבה בSD
יש לה מנגנון 600 הרץ אכותי והיא עולה 4500 אלף שקל
4
פנסוניק' X20 היא טלוזיה HDR מבית פנסוניק יש לה 4 כנסיות HDMI
יש לה איכות מציוניות בSD בגלל הרזלוציה הנמוכה שלה יש לה יכולת כוויול נהדרות ויכולת שחורים מציוניות יש לה איכות מציוניות בHD
אבל יש ל בעית השתקפות וצריביות
5..פנסוניק X30 טלוזיה מעולה מבית פנסוניק פה כבר יש שיפור מורגש ברמת השחורים ברמת השחורים ובSD
וגם בHD המציון יש לה גם חיבור ישר לאיטרנט ושני כנסיות USB HD אכתיות שמתתמודת כולתכני השHD
יש לה גם בעית השתקפות וצריביות
6.
..שארפ LE700 היא טלוזיה בטכנלוגיה FULL LED שכול הנרות מסדרות ברחוב גב המסך לעומת בצצדי המסך בLED הרגיל וזה מאפשר שליטה על כול 1000 הנרות וככה מושגת יכולת כוויול מתקדמות שמאפשריות עומק שחורים פירוט ועומק בתמונה
לשארפ יש 4 כנסיות HDMI אכתיות יש לה טניור דגיטלי 5 ערוצי עידין אכותי שרואים מציון יש לה איכות שחורים מציוניות כמעת כמו המסגרת של המסך יש לה יכולת כוויול רחבות מאוד האיכות בSD לא טוב וחדה
יש לה שני כנסיות סקרטואכתיות מתאימות לSD
היא טלחוזסיה חסכונית בחשמל יש לה מנגנון 100 הרץ אכותי
אבל לעיתים יש הילה סביב הדמיות ומגרעניות
7.טושיבה SL 733
היא טלוזיה מעולה מבית טושיבה בעלת עיצוב סטנדרטי ואכותי יש לה שני כנסיות סקרט אכתיות שמעולת לSD
יש לה יכולת כוויול רחבהות האיכות בHD שמציוניות טבעית בלי זרחניות שמציקה לעין האיכות בSD מציוניות עם פירוט בתמונ איכות שחורים מציוניות האיכות שחורים מציוניות ארך לעיתים יש בחושך גוון כחלחל לשחור המסך סובל מזליגות אור חמורות ואי אחדות בשחור ולכן לא כדי לצפות בתנאים לא אופטמלים ושיש קרן אור למסך יש מנגנון 100 הרץ אכותי שפועל בשלוש דרגות חלש בנוני וחזק ממליץ לסים על חלש
יש לו מתיחה חכמה מוצלתת מאוד ב4:3 ל16

ז הטלזיות שאני ממליץ שתראה לפי דעתי הסמסונג C550 הכי מתאים לך יש לה פיליטר נגד השתפיות איכות מציוניות בHD
ואיכות בסדר בSD בלי מריחות
עם תמעונין בעוד המלצות תבקש ממני ואני ינסה לראות איזה עוד מתממודים אפשר להניס אבל אלו הטובים ביותר בתקציב
 

נערך לאחרונה ב:
תודה

תודה רבה. אני מעריך את התגובה המפורטת
עוזר לי מאוד להחליט
ג'וני;););)
 
בבקשה עם יש לך עוד שאלות תמוזמן לשאול תמיד ישמח לעזור לך
 
LED LG LE5500

כשאתה כותב שיש בדגם הזה טיפה מריחות אתה מתכוון בשידורי ספורט רגילים ולא בשידורי קומדיות או חדשות בשידור רגיל ובטח שלא בכל שידור HD. אני צודק?
 

כן אני מתכוון בSD בשידורים נחותים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור