LCD השוואה בין שתיי LCD - מה עדיף?

  • פותח הנושא פותח הנושא Artyom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Artyom

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות טלוויזיה לסלון בגודל של 40-42 אינץ', מרחק צפייה 2.8 מטר.
לאחר חיפושים נעצרתי בשניי טלויזיות ושניהם באותו המחיר פחות או יותר:
Panasonic THL42D25M 42
או
Sharp LC40LE810E 40

האם גודל 42 לא יהיה גדול מידי למרחק הצפייה הזה?
ומה היתרונות והחסרונות לדעתכם בשתיי הטלויזיות ובמה אתם הייתם בוחרים ולמה?
 

נערך לאחרונה ב:
שם הדגם של שארפ לא היה נכון עכשיו תיקנתי...
 
הגודל עלול להיות אפילו קטן מדי לטעמי... בטח שבשידורי HD.
את השארפ 810 בדקנו, יש כתבת סקירה עליו באתר.
את הפנסוניק לא בדקנו ולכן לא אוכל לתת עליו חוות דעת.
 
רק לפי התכונות והאפשרויות של כל אחד מהטלויזיות מה אתה היית לוקח אם אלו היו האפשרויות ולמה...?
 

תלוי בך. יש מספיק שבשבילם 42 זה הגודל המתאים. אני אתמול צפיתי ב32 ממרחקבשל 5 מטר ועדין ראיתי טוב כדורגל. זה עניין של אדם. ולהפך אני מכיר מי. מי שבדבילם 47 אינץ זה מעט. לך לחנות תמדוד צעדים ותביט. אגב משום מה רוב האנשים שהתלוננו בפני עד היום על הגודל הרכיבו משקפיים. ברצינות.
 
הייתי עכשיו עוד פעם בחנות ואהבתי יותר את השארפ גם באיכות התמונה וגם בעיצוב עצמו הבעיה זה ההשתקפות האדירה... יש אולי איזה דרכים להוריד השתקפות בלי לפגוע באיכות ובלי להחשיך את החדר ?
 
אני בעלים טרי של השארפ בגודל 46.
לגבי ההשתקפות אין הרבה מה לעשות מלבד להחשיך את החדר.ואולי לשחק קצת בעוצמת התאורה האחורית (על חשבון השחורים) חוץ מזה שרואים זאת רק בסצנות חשוכות למדי.
מלבד זה זאת טלויזיה מדהימה בעיניי,הצבעים כל כך חיים והחדות מצויינת.ממש חוויה לראות סרט ב HD.
לגבי הגודל,אני צופה ממרחק של 3.5 מטר,ומתרגלים מהר כל כך לגודל שאחרי שלושה שבועות אני יכול לאמר שבכיף הייתי משדרג לגודל 52...:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור