השואה בין שתי מסכים. מה יותר טוב?

  • פותח הנושא פותח הנושא zaza88
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zaza88

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
 

הC530 מול איזה טלוזיה?
 
תיכנס לקישור יש שם שתי טלויזיות. אין C350...
 
אוקי הסתבכלתי שנהם טלוזיות מעולות שמציעיות אכות תמונה די זהה אני היתי הולך לכיוון ה C530
שמציע עוד כנסית HDMI ועוד כ20 אלף נקדיות
לעומת 60 אלף של LG עם תמעונין בטניור דגיטלי ותמיכה בכתביות מכנסית הUSB HD
תקח את LG LD460
הLG LD460 מסתדר יותר לפי דעתי עם SD מסוסונג אבל בHD התמונה בסזמסונדג פחות מגורענת וטבעית אבל האיכות בהנהים די דומה
בהצלחה אתה תהנה משתים בטוח הם אחלה של טלוזיות
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור