הרצה לפלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא Surfer
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Surfer

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
התחדשתי ב Samsung PS42A450.
קראתי הרבה חומר (אולי קצת יותר מידי) ובין היתר מצאתי שיש חילוקי דיעות בנוגע לצורך ההרצה של הפלזמות כיום.
אודה מאוד לדיעה נחרצת מאישיות מנוסה ומקצועית.
 

על מנת להרגיע את מצפונך, תשתדל להיות עדין עם המסך ב- 200 שעות ראשונות (בהירות וניגודיות על חצי וצפיה בסרטים על מסך מלא).
וזהו, אח"כ תהנה ללא "יסורים"...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור