פלזמה הרצה לפלזמה שתמנע בעיות צריבה -איזה דרך נכונה


חסידרבינוביץ

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
http://www.hdtvtest.co.uk/news/plasma-screen-burn-2007032738.htm

מצורף דף המסביר שיטה כדי להפעיל פלזמה בפעם הראשונה מצריך עזרים

לא מובן לי מה צריך לעשות בדיוק ?
האם השיטה הזאת נכונה וטובה ?
 

בפלזמות המודרניות זה כבר פחות קריטי.
למשך ה-200 שעות הראשונות, קבע את ערכי הניגודיות ובהירות על 50% כאשר אתה נמצא על מצב תמונה סטנדרט. זה אמור להספיק.
 
אולי פחות קריטי , אבל כדי לשמור על הפלזמה הוסבר שצריך לעשות תהליך זה ,התהליך שלך לא פותר את בעיית פקסלים או צריבה התהליך שהבאתי אמור לפתור :בתחילת חייה של הפלאזמה, הפוספורים (זרחנים) עדיין לא יציבים דיים ושימוש לא מבוקר בהם עלול לגרום לירידה באיכות התמונה לאורך זמן.שימוש "לא בריא" במסך בשלב ראשון עלול לגרום ל"כתמים" על גבי פיקסלים מסויימים ואי אחידות ב "flat field" (כלומר הבדלים מזעריים בגוונים שאמורים להיות זהים).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור