כרמי ובכלל,
אנחנו באתר שדן בהיבט הטכני של דברים ולא בהיבט הציבורי פוליטי. מעבר לעובדה שחקיקה ראשית שונתה (מן הקצה לקצה) בחקיקה משנית יש פה פן טכנולוגי שבמהותו איננו רע בכלל. שני ספקי הסלולר שנוספו התחייבו,בחקיקה ראשית,להקים רשתות עצמאיות בפרק זמן של שלוש עד חמש שנים. אלא שכשחוקק החוק הטכנולוגיה הזמינה הייתה דור 3 ועכשיו היא בדמי ימיה ואמור להיכנס דור 4. כאן מאפשרת המדינה לכל הספקים להתאחד ולחלק ביניהן את העלויות ולהכניס את דור 4 מהר יותר,וזול יותר מבחינתם,לישראל. בפן הטכנולוגי גריידא אין כאן כל פסול.
הטכנולוגיה הזו (דור 4) משרתת אותנו הציבור. מי שאמור לכוון לתכלל ולנהל את זה זה משרד התישחורת (הטעות במתכוון) וככזה טכנולוגית הוא עושה את העבודה,ציבורית - להשקפתי - ממש לא.
אורי_ו זרק כאן משפט שלא זכה להתייחסות אבל טמונה בו הרבה מן האמת: מי אמר שמיעוט אנטנות זה טוב. זה לא ממש נכון,אלא להיפך. ככל שירבו האנטנות כך תידרש מהן עוצמת שידור נמוכה יותר ובלתי מזיקה יותר. ככה שלא בטוח שגם בפן הטכנולוגי מה שאיפשר השר לחברות הסלולר הוא באמת לטובת ציבור הצרכנים ....
מנחם