הרחבת אחריות "LG OLED C2 65

  • פותח הנושא פותח הנושא Ben Gordon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ben Gordon

אוהב את התחום
הודעות
52
מעורבות
1
נקודות
8
רכשתי את המסך "LG OLED C2 65, יבואן רשמי ושלוש שנות אחריות.
הציעו לי להרחיב ל 3 שנות אחריות נוספות, בעלות של 30 ש"ח לחודש כפול 36,
סה"כ 1,080 ש"ח, המהווה 14.4% מעלות המוצר (7,500 ש"ח).

לדעתי לא כדאי, אשמח לקרוא את דעתם מנסיונכם.
(במיוחד לנושא צריבה, פיקסלים שרופים וכו' בתקופה שאחרי 3 השנים הראשונות).

תודה רבה.
 

מנסיוני, ביטוח ב- OLED של LG זה חובה!
תופעות צריבה, וזליגות מסך הן לא מצרך נדיר ב- OLED, רק הבוקר פתח מישהו שירשור בנושא לאחר שנתיים עם מסך CX.
זה אמנם הוצאה, אבל בהיעדר ביטוח אתה עלול להיות בעוד מספר שנים מועט בבעיה.
בהצלחה!
 
נכון, אבל אם המסך הוא לא לימון וחולפות 3 שנים ללא תקלות, מה הסיכוי שלאחר מכן הן יופיעו?
אני שואל ברצינות, לא מכיר את התחום, אולי הסיכוי דווקא גבוה, אין לי מושג, גם באופן כללי וגם ספציפית בנוגע לתקלות בפאנל הספציפי הזה.
פשוט על פניו, כ 15% מעלות המוצר, עבור ביטוח לשנים 3-6, כאשר בעוד מספר שנים שווי המסך הזה בטח יהיה חצי אם לא פחות, לא נשמע מאוד אטרקטיבי,
אבל כאמור, אני לא מכיר את התחום ואולי אכן כדאי, לכן הגעתי להתייעצות.
 
אגב, המוביל אמר שאני יכול לעשות דרכו, עלות של 1,080 ש"ח, כאשר התקשרתי כעת ל ח.י, הם אומרים שהמחיר הוא 1,300 ש"ח.
 

לא מומלץ לעשות הרחבת ביטוח מהסיבות:
1. אם המסך עובד טוב 3 שנים כנראה יעבוד טוב גם בשנה הרביעית והחמישית
2. לאחר 5 שנים למשל, יחפשו לך כל מיני סיבות (אותיות קטנות) למה המסך לא מכוסה בהרחבת ביטוח, בדרך כלל הרחבת ביטוח מכסה פחות..
3. לאחר 5 שנים למשל, המסך יהיה מיושן וזו הזדמנות טובה לשדרג...
 
לא מומלץ לעשות הרחבת ביטוח מהסיבות:
1. אם המסך עובד טוב 3 שנים כנראה יעבוד טוב גם בשנה הרביעית והחמישית
2. לאחר 5 שנים למשל, יחפשו לך כל מיני סיבות (אותיות קטנות) למה המסך לא מכוסה בהרחבת ביטוח, בדרך כלל הרחבת ביטוח מכסה פחות..
3. לאחר 5 שנים למשל, המסך יהיה מיושן וזו הזדמנות טובה לשדרג...
מצד שני, מסך כזה אמור להחזיק הרבה יותר מ 4 שנים ולא בהכרח ארצה/יהיה כדאי להחליף אותו בעוד 4-5 שנים,
ויתרה מכך, קראתי שדווקא למסכי OLED האחריות חשובה, בגלל עניין הצריבות, זה לא מדוייק?
 
שוחחתי עם המתקין, מסתבר שהמתקין לא דייק והעלות היא אכן 1,299 ש"ח,
בסופו של דבר רכשתי את האחריות ב 1,099 ש"ח ואפשר לבטל אותה לפני שהיא נכנסת לתוקף (כלומר, ב 3 השנים הקרובות) ולקבל החזר מלא.
 

בוודאות כדאי להרחיב אחריות.
אני עם מסך c8 והתגלתה צריבה לאחר סיום האחריות.
עכשיו אני רוצה להחליף ואני בבעיה כי ח.י לא מוכנים להחליף לי בתוספת תשלום.
למכור ממש לא כדאי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור