הקשבה ממחשב: רשמים של הדיוט

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה גם מה שאני מנסה למצוא , בלי זה לא שווה לי
בינתיים לא הצלחתי להבין אם כן
בעיה
אני הרצתי סקריפט שהוציא מכל ה iso sacds את השירים בפורמט dsf
ה volumio תומך בהם, מזרים מהרשת בלי בעיה ושולח אותם bitstream לדאק.
עובד מעולה
אני לא שומע הבדל בין זה למחשב עם audirvana
גם מול סטרימרים מתקדמים ( הסטרימר ב mytek, ה ifi , idsd pro, וגם simaudio moon)
מה שחשוב זה ההמרה מדיגיטל לאנלוג וזה התפקיד של הדאק
 

בעיה
אני הרצתי סקריפט שהוציא מכל ה iso sacds את השירים בפורמט dsf
ה volumio תומך בהם, מזרים מהרשת בלי בעיה ושולח אותם bitstream לדאק.
עובד מעולה
אני לא שומע הבדל בין זה למחשב עם audirvana
גם מול סטרימרים מתקדמים ( הסטרימר ב mytek, ה ifi , idsd pro, וגם simaudio moon)
מה שחשוב זה ההמרה מדיגיטל לאנלוג וזה התפקיד של הדאק
רעיון טוב , גם אני צריך להריץ כזה ולהתפטר מכל ה- iso
 
רעיון טוב , גם אני צריך להריץ כזה ולהתפטר מכל ה- iso
כן
הפורמט הזה בעייתי כנראה בגלל שהמקור שלו בריפים של דיסקים בצורה לא חוקית
חוץ מזה שב iso sacd יש מקסימום dsd64 ואילו בקבצי DFF/DSF אין מגבלה
יש את הכלי sacd_extract , לוקח חצי דקה כל דיסק, תריץ סקריפט וזהו

https://sourceforge.net/projects/sacd-ripper/
 
כן
הפורמט הזה בעייתי כנראה בגלל שהמקור שלו בריפים של דיסקים בצורה לא חוקית
חוץ מזה שב iso sacd יש מקסימום dsd64 ואילו בקבצי DFF/DSF אין מגבלה
יש את הכלי sacd_extract , לוקח חצי דקה כל דיסק, תריץ סקריפט וזהו

https://sourceforge.net/projects/sacd-ripper/
כן הורדתי תודה :) רוצה לקמפל בשרת (FBSD) יותר מהיר
 

כן הורדתי תודה :) רוצה לקמפל בשרת (FBSD) יותר מהיר
בהזדמנות שיהיה זמן אנסה לבנות את זההגרסה של MPD שתומכת ב ISO עבור רסברי 4 ולהתאים אותה ל volumeio
זה לא צריך להיות מסובך מדי (מקווה)
 
בהזדמנות שיהיה זמן אנסה לבנות את זההגרסה של MPD שתומכת ב ISO עבור רסברי 4 ולהתאים אותה ל volumeio
זה לא צריך להיות מסובך מדי (מקווה)
הכי טוב להתקין על VM אותה גרסת debian מלאה שיש ב- volumio ולקמפל שם ואז רק תעביר את הקןבץ
כך אני עושה עם Arch ואז לא דופק כלום (כבר הרסתי פעמיים) יעני מחשב פיתוח :)
 
הכי טוב להתקין על VM אותה גרסת debian מלאה שיש ב- volumio ולקמפל שם ואז רק תעביר את הקןבץ
כך אני עושה עם Arch ואז לא דופק כלום (כבר הרסתי פעמיים) יעני מחשב פיתוח :)
רעיון טוב !!! תודה
 

זה ה mpd עם התוסף iso אבל צריך לבנות אותו ל ARM כדי שיתאים לרסברי
כן אבל צריך עוד פיי לא ?
 

כן אבל צריך עוד פיי לא ?
מה שחשבתי זה לקחת את הגרסה הזו , לקמפל לרסברי , להחליף את ה mpd שנוצר עם מה שמסופק ב volumio
ואז צריך כנראה לבנות plugin ל volumio שיתמוך בזה
בקיצור תיק
 
אם יש לך כבר קובץ לא צריך כלום רק להחליץ את הקיים
לא יעבוד כי הממשק של volumio לא מתייחס לקבצי ISO
המטרה שלי שיעבוד הכל מאותה אפליקציה
היום האפליקציה של volumio משמשת לקבצי flac, dsf, dff, mp3 מכל הסוגים , tidal , spotify, רדיו אינטרנטי
 

לא יעבוד כי הממשק של volumio לא מתייחס לקבצי ISO
המטרה שלי שיעבוד הכל מאותה אפליקציה
היום האפליקציה של volumio משמשת לקבצי flac, dsf, dff, mp3 מכל הסוגים , tidal , spotify, רדיו אינטרנטי

כרגע אתה לא רואה בכלל ISO כי MPD ״מדלג״ עליהם - ברגע שתחליף הכל יופיע
מי שאחרי לקרוא אותם ולהציג זה mpd
 
כרגע אתה לא רואה בכלל ISO כי MPD ״מדלג״ עליהם - ברגע שתחליף הכל יופיע
מי שאחרי לקרוא אותם ולהציג זה mpd
הלוואי
too good to be true
מהנסיון שלי עם לינוקס, רסברי , volumio, צריך ללכת איתו מכות על כל דבר
 
הלוואי
too good to be true
מהנסיון שלי עם לינוקס, רסברי , volumio, צריך ללכת איתו מכות על כל דבר
עשיתי את זה עם AP linux לא אמור להיות שונה עם volumio
הוצעתי קישקה על זה - יעבוד תנסה

meson -Ddebug=false -Dsolaris_output=disabled -Dprefix=/usr -Dstrip=false -Dsyslog=disabled -Dwarning_level=0 -Dipv6=disabled -Dchromaprint=disabled builddir
 

עשיתי את זה עם AP linux לא אמור להיות שונה עם volumio
הוצעתי קישקה על זה - יעבוד תנסה

meson -Ddebug=false -Dsolaris_output=disabled -Dprefix=/usr -Dstrip=false -Dsyslog=disabled -Dwarning_level=0 -Dipv6=disabled -Dchromaprint=disabled builddir
אבדוק
אתייעץ אתך בפרטי
תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור