הקרנת באור יום מסכי לד

  • פותח הנושא פותח הנושא litaliron
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

litaliron

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
רציתי לשאול אתכם המומחים בתחום :-)

יש לי אירוע בשישי בצהרים ואני מעוניינת להקרין/לשדר סרטון קצר של חמש דקות.
הבנתי שמקרן רגיל לא יעבוד ולא יראו טוב ויש אופציה ( יקרה ) למסכי לד.

רציתי לדעת מה איכות של הקרנה כזו ,האם זה שווה את המחיר ( 2000) והאיכות והאם אני יכולה להיות בטוחה שיראו באיכות טובה
האם יש לכם קישורים לשלוח לי של סרטוני וידיאו המראים הקרנות כאלו?

תודה מראש ,
שבוע נפלא
 

על איזה מסך מדובר בדיוק? האם נתנו לך שם דגם?
 
לכמה אנשים ההקרנה נועדה?
באיזה תנאים המסך יעמוד? חוץ ללא גג עם שמש ישירה? אם כן, כל המסכים הביתיים לא יהיו טובים כי לכולם ישנו מסך מגן נגד השתקפות... רק מסכים PRO בעלי ניץ גבוהה (מעל 700) יתנו את התמורה, אך כמעט ולא ניתן להשכיר מכשים כאלו אלא רק לרכישה, וזה יקר (מעל 8000 ש"ח למסך 40 אינץ')
 
מסך לד יעבוד באור כפי שעובדים שלטי חוצות ושלטי פרסומת באצטדיונים ,
צריך רק לבדוק את הרזולוציה של המסך האם היא מתאימה לתוכן והמרחק צפיה וכמו כן לגודל המסך מול פורמט התוכן
 

מסך לד יעבוד באור כפי שעובדים שלטי חוצות ושלטי פרסומת באצטדיונים ,
צריך רק לבדוק את הרזולוציה של המסך האם היא מתאימה לתוכן והמרחק צפיה וכמו כן לגודל המסך מול פורמט התוכן

אין קשר בין מסכי LED באיצטדיונים או שלטי חוצות
זה טכנולוגיה אחרת לחלוטין
 
לפי הבנתי היא לא התכוונה למסכי טלוויזיה אלה להשכיר מסך לד רגיל
 
לפי הבנתי היא לא התכוונה למסכי טלוויזיה אלה להשכיר מסך לד רגיל
מסך לד רגיל זה שוב לא שלט חוצות
חבל על הזמן
 

ומה זה ?
 

תמונות מצורפות

  • led.jpg
    led.jpg
    KB 82.4 · צפיות: 573
נו ומה זה ?

אתה מביא לי מסך שרק הובלה והתקנה ופירוק והחזרה 3000+
לא כולל השכרת מסך +ביטוחים ועוד ...

מה הקשר למסך ששאלה הבחורה ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור