הצעה למנהלי או חברי הפורום הזה: מאמר ביקורת שמשווה דגמים לפי רמת מחיר + המלצות

  • פותח הנושא פותח הנושא Neter
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Neter

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט, לא יודע איזה דגם לקנות. אני מחפש איכות טובה (עדיפות ראשונה) וגם פיצ'רים כמו אינטרנט וסטרימינג.
נכון יש הרפה פוסטים שממליצים על זה או על ההוא, אבל מה שבאמת חסר באתר זה כתבה של "10 הטלויזיות הטובות ביותר" (כמו שCNET או ZDNET עושים).
כך, בכתבה אחת אוכל להתרשם מכמה דגמים, לסמן את אלו שמתאימים לי מבחינת תקציב, תכונות ועוד, ולצמצם את המחקר לפי ההמלצות.גם חשוב לי לקרוא את דעת המומחים וגם לשמוע קונים על חוויותיהם במרוכז.
האמת - לא אכפת לי גם שרשימת ההמלצות צהיה מושפעת משיקולי מכירות ותגמול. ז"א שLG למשל "ידחפו" לסקירה דגם מסויים שיומלץ. זה נראה לי מקובל וזה בסדר.

אין הרבה אתרי טכנולוגיה טובים בארץ וזה יכול למנף יופי את DTOWN.
 

האמת - לא אכפת לי גם שרשימת ההמלצות צהיה מושפעת משיקולי מכירות ותגמול. ז"א שLG למשל "ידחפו" לסקירה דגם מסויים שיומלץ. זה נראה לי מקובל וזה בסדר.

אתה רציני ???

ירון
 
שלום,
אתה מודע לקצב התחלופה המהיר בתחום?
מה לעשות שלא כל הדגמים של היצרנים מתעדכנים באותו הזמן. מי יכול לעקוב אחרי כניסה של כל דגם?....

ומה זה הטלויזיה הטובה ביותר?
לאיזה שימוש (פרופיל צפייה)?
לאיזה תקציב?
באילו תנאי סביבה?
איזה גודל מסך?

ארז
 
אתה רוצה טטלוזיה הטובה ביותר כיום?
דע לך שהכי טובה כיום בשנה הבא או אפילו כבר השנה היא לא תהיה הכי טובה עם תלא מתכנן לקנות משהוא כול שנתים אל תצפה שיזה ישאר במקום הטוב ביותר מה התקציב?
מה המרחק?
מה תנאי התאורהנ?
מה התקציב?
מה התכנים?
 

מה כולכם מתנגדים כאילו המצאתי קונספט חדש? יש המון אתרים מקצועיים שעושים את זה, קיויתי שיהייה כזה בעברית שמותאם לדגמים שמביאים לארץ ו"מעוברתים".
בקשר לקצב התחלופה: נכון, אבל סקירה של דגם חדש תהייה תקפה לשנה לפחות. אני תמיד קונה דור אחד או שניים אחורה. זה משמעותית יותר זול. במקרה כזה אשמח לקרוא ביקורת מוצר, גם אם הוא בן שנה.
אני מתכוון לסקירה של "משפחות": למשל טלוויזיות 42" LED עם ציון כל פרמטר (איכות, תכונות, אחריות וכד').
 
אתה עדין לא עניתה לא על מה ששאלתי אותך מה הדרישות שלך ככה לא נוכל להתקדם הרעיון הזה נחמד וכדי שתפנה אותו ישרות ללאור קורן ...
 
אתה בטוח שהם "מקצועיים" ולא בעלי אינטרס?
אפשר לינק לדוגמא?

ארז
 

רוב האתרים בעולם מתנהלים לפי מי שמשלם יותר יקבל ציון יותר טוב האתר היחיד שאני רואה בו רצינות זה וגם בו אני לא בטוח אבל הוא היחיד שיש לי קצת אמון בו זה http://www.avforums.com/
 
תשובה למתן matan148:
לא בהכרח, ישנם הרבה מגזינים אובייקטיבים. לדוגמא:
http://reviews.cnet.com/best-led-tvs/
http://tv.toptenreviews.com/led-tv/
וגם http://www.avforums.com/ שהמליץ 621981.
הם מסקרים את הדגמים מכל החברות הגדולות.
אישית, אני מעוניין ב42" LED, עם תכונות חיבור אינטרנט וסטרימינג.
תקציב: 4,000-6,000 ש"ח
התנאים: אם אפשר לומר "סלון ישראלי ממוצע"? מרחק של 3-4 מ', תאורת שמש לא ישירה, אבל בטח לרוב יש וילונות. בכלל אני לא כ"כ מבין את השאלה הזאת. יש טלויזיות שמותאמות ל"תאורת שמש" או ל"תאורת מנורות"?
לדעתי החתך הזה מייצג את דרישת הרוב (הכוונה ל42" וה"תנאים") אבל זו רק דעה ולא סטטיסטיקה.
 
אתה עדין לא עניתה לא על מה ששאלתי אותך מה הדרישות שלך ככה לא נוכל להתקדם הרעיון הזה נחמד וכדי שתפנה אותו ישרות ללאור קורן ...
עניתי (למטה), ואני מניח שליאור קורן הוא מנהל הפורום?
 

Neter ,
מהסקרנות נכנסתי ללינק הראשון שלך - http://reviews.cnet.com/best-led-tvs/
נחש מה מצאתי באתר הזה?
לינק לאתר המכירות שלהם - http://shopper.cnet.com/1770-5_9-0.html?query=VIZIO&tag=srch
נחש מה הם מוכרים שם?
את כל הטלויזיות שהומלצו קודם....

אתר אוביקטיבי בעיני הוא אתר שלא מפרסם את מה שהוא סוקר ובוודאי לא מוכר אותם...

ארז
 
סוף סוף נתתה לי תשובה....
עכשיו בתקציב הזה יש לך הרבה מסכים ואפילו עם תלת מימיד אני ממליץ שתראה את LX6500
גודל 42 עולה 5300 שקל יביוא פרללי איכות מציוניות ב2D פחות ב3D
צבעים חדים בהירים עומק בתמונה נוקדיות בסרמה הגובה ביותר שחור אכותי מסך מט מתאים לסביביה מאורת
אבל לפי המרחק שלך תצתרך לפחות 47 לכן אני ממליץ על 47 LX6500
עולה 5850 שקל יביוא פרללי
 
זה אולי יעזור לך בהחלטה...

סוף סוף נתתה לי תשובה....<BR>עכשיו בתקציב הזה יש לך הרבה מסכים ואפילו עם תלת מימיד אני ממליץ שתראה את LX6500<BR>גודל 42 עולה 5300 שקל יביוא פרללי איכות מציוניות ב2D פחות ב3D<BR>צבעים חדים בהירים עומק בתמונה נוקדיות בסרמה הגובה ביותר שחור אכותי&nbsp; מסך מט מתאים לסביביה מאורת<BR>אבל לפי המרחק שלך תצתרך לפחות 47 לכן אני ממליץ על 47 LX6500<BR>עולה 5850 שקל יביוא פרללי
 

תודה על ההמלצה. משום מה "נתקעתי" על דגמי הLV של LG. ד"א - תלת-מימד לא מעניין אותי בכלל. לדעתי זה גימיק שיווקי ותו לא. אים הרבה תוכן וזה שיש - עדיף לראות בקולנוע. אני מעדיף טלויזיית 2D איכותית מאשר 3D עם פשרה באיכות ה2D.
 
אחרי שיטוט קצר אני מוצא שהדגם הזה (47LX6500 LG) מופסק
DISCONTINUED PRODUCT
לפי האתר של LG.
מה גם שאין לו את הSmartTV שיש בדגמים החדשים של LG, אבל ניתן להתרשם מתגובות משתמשים שהאיכות באמת טובה....
ממממ
לפחות הוספתי דגם לרשימת שמומלצים שלי עד כה:
- 42LW570Y LG
- 47LX6500 LG
THL42E30 Panasonic
- 42LV550Y LG
- 42LE5500 LG
הייתי שמח להוסיף המלצות של סמסונג ופיליפס, אם יש כאלה....
 
LX6500 יותר טוב מרוב הטלוזיות כיום של LG
מתחרה ראיו לו זה LX9500 שעובר אותו בכול פרמטר וLW6500
מסך הדגל של השנה שגם עובר אותו בכול פרמטר
LE5500 מסך טוב אבל לא ברמה שלו
LV550 מסך טוב ולא בברמה שלו
וגם LW570Y מסך טוב אבל לא ברמה שלו הוא המסך הטוב ביותר בתקציב 5-7 אלף שקל ואין לו מתחרים...
 

אז מה?

Neter ,
מהסקרנות נכנסתי ללינק הראשון שלך - http://reviews.cnet.com/best-led-tvs/
נחש מה מצאתי באתר הזה?
לינק לאתר המכירות שלהם - http://shopper.cnet.com/1770-5_9-0.html?query=VIZIO&tag=srch
נחש מה הם מוכרים שם?
את כל הטלויזיות שהומלצו קודם....

אתר אוביקטיבי בעיני הוא אתר שלא מפרסם את מה שהוא סוקר ובוודאי לא מוכר אותם...

ארז

אז מה? לגיטימי! מה שחשוב זה לקרוא את סקירות המשתמשים ולמהול את זה עם הסקירה המקצועית. אין שום פסול לסקר חברה שאתה מפרסם, כל עוד מדובר במבחר גדול של חברות ודגמים.
יש לאתרים גם אינטרס להיות אובייקטיבים ולהביא סקירות עינייניות בשביל המוניטין, אחרת אנשים לא יכנסו אליהם ואז גם לא יפרסמו שם וחוזר חלילה. מבין?
פורומים כמו זה לכאורה האובייקטיבים ביותר. אבל כמה אפשר להאמין להמלצה ממישהו? אולי הוא סוכן של אותה חברה? אולי הוא קונה שמנסה לשכנע את כולם (ואת עצמו) שמה שהוא קנה הכי טוב בעולם? או מה שקנתה גרושתו הכי זבל שיש? לך תדע...
 
נערך לאחרונה ב:
לדעתי זה פרסומת במסווה של סקירה.
אני לא מוצא בזה ערך מוסף.

ארז
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור