הצילווווווווווווווווו, הצבעים הלכו !!

  • פותח הנושא פותח הנושא zmoodi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zmoodi

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

קבלתי טלויזית LCD, מגבר, ורמקולים (מיד שניה).
חברתי את הטלויזיה לממיר של צלחת כך שחברתי את יציאת הוידאו מהממיר לטלויזיה, ואת חיבורי האודיו מהממיר אל המגבר, ומהמגבר חברתי את יציאות האודיו לטלויזיה. הפעלתי ו.....
בהתחלה התמונה הייתה בסדר, אבל לא היה קול. התחלתי לשחק עם החיבורים ואז לפתע התמונה אבדה את האיכות ורמת הצבעים הפכה להיות בסיסית ביותר ולא ברורה (לא זוכר מה עשיתי).

האם שרפתי משהו או שזה עניין של חיבורים או הגדרות? האם יכול להיות שהטלויזיה מלכתחילה לא הייתה בסדר (למרות שבהתחלה התמונה כן הוצגה כראוי)?!!

אנא מכם, ייעצו לי.
 

תודה על המענה המהיר, לא צפיתי לזה למען האמת. יישר כח

אז אני מבין שהסיכוי שהרסתי משהו הוא קלוש!!! רק בכדי להירגע
 
אכן קלוש.
 

עברתי על המדריך... לא קבלתי כבל סקארט (למרות שיש יציאת סקארט בטלויזיה).
כל החיבורים נעשו דרך כבלי קומפוזיט
 
איזה כבל מחובר מהממיר למסך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור