פלזמה הפלזמה F 8500 שלי שבקה חיים


עופר אזולאי

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
הפלזמה F 8500 שלי שבקה חיים הוצע לי במקומה טלוויזיה 8500 4K האם שווה
 

זה דגם בכיר יחסית מה שהוצע לך.
 
יש יתרונות מבחינת חדות תמונה עם תמיכה ב- 4K, זה אופי תמונה אחר באופן כללי, אם אתה מעריץ של פלזמה, תצטרך להתרגל. בכל מקרה, אין כבר פלזמות היום, אז אין ממש אלטרנטיבה.
 

אתה שואל שאלות קשות, אין כאן נוסחה מתמטית מדוייקת לחישוב ערך של כל שקל. הדגם הזה הוא בכיר מהדגמים החדשים של סמסונג ואיכותי. תעשה את השיקול שלך.
 
תודה ליאור.
 

הי עופר
כמה שנים היתה אצלך,
ומה בדיוק קרה לה
 
שנה וחצי . הטלוויזיה לא נדלקת, נורת הסטנדביי מהבהבת ואין תגובה לשום כפתור
 
.
ה-JS8500 זה רמה אחרת של מסך לעומת ה-8500 , מדובר על טכנולוגיית ה-QD .
מעבד תמונה 10BIT וכו'....

לך תראה אותה ב-BIGBOX בבילו ואז תחליט .
אישית - אני הייתי מוסיף 2000 ש"ח עבור ה-JS8000 אבל לא לכל אחד זה מתאים.
אגב , ה-F8500 היא אחת הפלזמות הטובות ביותר שיצאו אי פעם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור