הסבר על אפשרויות קניית מסך שלא נמכר עדיין בישראל

  • פותח הנושא פותח הנושא rotem_shu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rotem_shu

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב

רציתי לדעת אם יש אפשרות לקנות את המסך החדש מבית סוני xbr55hx929

קישור:http://reviews.cnet.com/flat-panel-tvs/sony-bravia-xbr-55hx929/4505-6482_7-
34468616.html

דרך היבואן הרשמי ? ואם לא אז האם שווה לרכוש אותו בחו"ל ובכלל רציתי לדעת איך המסך
 

הקישור שנתת אינו תקין.
האם התקשרת אל ישפאר לברר?
 
זה מסך מסדרות הדגל של סוני, עם מנגנון עמעום מקומי שנחשב למתקדם בין מסכי ה- LED.
לא בדקתי את המסך, כך שלא אוכל לחוות דעה.
 

יצרתי קשר עם חברת ישפאר ואחרי כמה דקות ארוכות של המתנה לאחר שנציגת השירות אמרה שהיא בודקת בשבילי, היא מסרה לי שאי אפשר למסור לי פרטים אם בעתיד הם מתכוונם לייבא את המוצר או לא. מה שכן בצורה חד משמעית היא מסרה לי שאין אפשרות לרכוש בקניה פרטית. אז האפשרות היחידה שנותרה היא לרכוש את המסך בחו"ל השאלה עד כמה זה שווה ? אני משער שזה בלי אחריות גם. אשמח אם תעשיר את הידע שלי ברכישת מסך בחו"ל על כל הפרטים. תודה
 
אני חושב שלא כדי לרכוש מסך על סמך בקרות בילבד אלה קודם לראות אותו לא יצא לי לראות אותו אבל על פי בקורות הוא מעולה.
תנסה לראות את Z1 של טושיבה שגם היא כן מעולה ואת D8000 של סמסונג שכבר בהשקה בארץ..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור