המשך שאלה מהבוקר..

  • פותח הנושא פותח הנושא itaiw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itaiw

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, ,כרגע אין לי הוט או יס, וחשבתי לחבר את הטלויזיה שאקנה לאנטנה החיצונית הרגילה כמו שאנו רואים ביומיום טלויזיה. השאלה אם זה יראה ממש גרוע ואולי בכלל לא כדאי להשקיע בlcd או שכדאי להשקיע בלהתחבר לאחת החברות..או שאולי יש פתרון אחר שאתה מכיר? אולי ממיר מיוחד?
אולי לקנות צלחת בלי קשר לחברות הכבלים ואותה אולי אפשר לחבר לממיר ספציפי...
תודה
 

אכן חיבור RF לאנטנה אנלוגית נחשב כנחות ביותר, התמונה תהיה סבירה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור