המצלמה לטלויזייה 37-42 ועד 5000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא asafmoraz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafmoraz

אוהב את התחום
הודעות
112
מעורבות
0
נקודות
16
היי.

ברצוני לרכוש טלויזיית LCD 37-42 בתקציב של עד 5000 ש"ח.

הטלויזייה תעמוד בסלון עם מרחק צפייה של 3 מטר ותשמש כמדיה סנטר ביתי עם תוכנת מדיה סנטר של ויסטה.

HD READY יכול להספיק לי בהחלט אבל אני חייב, בהחלט חייב שדרך DVI ל HDMI יראו יפה, כמו שהבנתי פה תמיכה ב - NATIVE RATE.

אשמח לקבל המלצות על טלויזייות כאלו.
 

התקציב קצת נמוך מידי,אבל דגם מוצלח הוא P3000 של סוני,שקיים גם בגרסת 37 אינטש.

יש לו גם תמיכה של NR

http://www.isfar.co.il/Index.asp?ArticleID=1541&CategoryID=398&Page=1

שים לב,שכרגע דגם זה עומד להיות מוחלף ע"י סדרת ה4000 שסנונית ממנה,כבר הגיע לארץ,אך לא בגדלים האלה,בינתיים.
 
המצלה שלי היא ה SAMSUNG LA37S81B
תעשה את העבודה יופי 37 אינצ עכשיו במבצע בביג בוקס 5200
מעולה
 
הסמסונג הזאת S81 היא דגם שכבר הוחלף בA450 ובכל מקרה,עיבוד התמונה בו פחות מוצלח,לדעתי מהR81
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור