המערכת של Juiced

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,326
מעורבות
500
נקודות
113
רמקולים - Living Voice IBX-R2
מגבר - Shindo Montille cv391
קדם - Shindo Monbrison
כבילה לרמקולים - Audio note qssc (kondo)
דאק - Weiss 501 4-ch
פטיפון - Michell Gyro SE + Jelco 750
סטנד - Quadraspire SVT

טלוויזיה - LG OLED 65 C1
מקור - מחשב PC
 

תמונות מצורפות

  • 20210621_171503.jpg
    20210621_171503.jpg
    KB 98.6 · צפיות: 1,195
  • 20220804_083927.jpg
    20220804_083927.jpg
    KB 65.8 · צפיות: 496
  • 20221206_223116.jpg
    20221206_223116.jpg
    KB 57.5 · צפיות: 434
  • Screen Shot 2022-10-03 at 12.28.12.png
    Screen Shot 2022-10-03 at 12.28.12.png
    KB 788.5 · צפיות: 514
נערך לאחרונה ב:
שאפו איזה חתיכת ציוד תענוג לראות :בעד:
 
שידרוג/אבולוציה נוכחי במסע האודיופילי שלי,
אני ממש ממש מבסוט

מגבר - Shindo Montille cv391
קדם - Shindo Monbrison
כבילה לרמקולים - Audio note qssc (kondo)
אינטרקונקטים - Shindo Silver Interconnect ו VDH 65 silver it

יש סינרגיה ממש טובה בין הפונו הפנימי של המורביסון לסטאפ של FR ולראש MC של FR

Screen Shot 2022-10-03 at 12.28.12.png
 
תתחדש, סטאפ יפה.
 

תתחדש ותהנה אחלה ציוד :בעד:
 
יפה מאוד
 

סט אפ בוטיקי כזה... נראה שכל רכיב נבחר בקפידה יתרה.
יפה מאוד!
 
תודה :)

מלבד הסאונד היה לי מאוד חשוב שהיה אסתטי ומינימליסטי,
שהיה כיף לשמוע וגם להסתכל על המערכת.

נשאר רק להביא Shindo Mr.T, בדיוק יש לו מקום ליד המגבר.
 
לפי הצילום הרמקולים לא מוטים פנימה כלל,אתה מקבל במה טובה כך? אצלי ההטיה ממש קיצונית.סט ממש יפה.
 

לפי הצילום הרמקולים לא מוטים פנימה כלל,אתה מקבל במה טובה כך? אצלי ההטיה ממש קיצונית.סט ממש יפה.
תודה
גם אבל יותר בשביל פיזור הסאונד בחדר מכל מיני נקודת האזנה אבל יש הטייה קלה של 10 מעלות ל sweet spot

ל LV יש במה גדולה באופן טבעי בזכות זה שהם עשויים משבבית דחוסה שמשפרת את התהודה

בשביל לקבל במה יותר טובה עדיף שלא היו קרובים לקיר אבל לא יותר מידיי רחוקים,
ושלא יהיו רחוקים יותר מידיי אחד מהשני. כמובן שזה משתנה בהתאם לגודל החדר.

ושהיו נעולים לרצפה עם דיסקיות מברונזה
 
יש לי AVATAR 2 לכן שאלתי.
 
יפה מאוד , רק מבהיר לי כמה אני קיצוני , נסחפתי יותר מדי .
 

נראה סטאפ יפה לעין ונעים לאוזן
 
אני ממש רוצה להחליף את הרמקולים
זה לא שהם לא טובים הם מעולים, אבל מיציתי ובא לי Tannoy של פעם
 
עידכון קל

רמקולים - Living Voice IBX-RW4
מגבר משולב - Kondo Overture PM-2i
כבילה לרמקולים - Kondo SPs- 2.7
אינטרקונקטים - Kondo Ls-41
כבלי חשמל - Kondo ACz-AVOCADO
טיפול בחשמל - Puritan PSM156

 

תתחדש והכי חשוב תהנה, הכל נראה כל כך יפה ואני בטוח שגם נשמע ככה
 
תודה :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור