המערכת של efi1965 - עדכון בעמוד 2 פוסט 38

  • פותח הנושא פותח הנושא efi1965
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אהבתי! נראה מקום כיפי לשמוע מוזיקה
 
מערכת בעלת פוטנציאל. בטוח שעם שיפור בכסילה ובחשמל השמיים הם הגבול.
אחלה אפי :אצבע מורמת
 

נערך לאחרונה ב:
יפה ואינטימי! תודה על השיתוף
 
נשמע טוב לאללה, הדבורים האילה רמקולים חבל"ז!
 


לא הבנתי על מה הפרצופים. אם לא הבנת נכון אתה יכול לשאול. אפי קיבל ממני מחמאה.
לקרוא שהבנאדם לא משקיע בכבלים, בחשמל וכו.. ומצליח להפיק סאונד טוב משמע מערכת בעלת פוטנציאל. כשישקיע התוצאה תהיה עוד יותר טובה.
 
ילדים לא לריב :שתוי:
אני בכוונה לא משקיע עדיין יש תכניות עתידיות
חוץ מזה אסיים עם החשמל ומה יהיה ? אתחיל עוד פעם עם הרמקולים ..... מגבר .... ? :כל-הכבוד::כל-הכבוד:
 
לא הבנתי על מה הפרצופים. אם לא הבנת נכון אתה יכול לשאול. אפי קיבל ממני מחמאה.
לקרוא שהבנאדם לא משקיע בכבלים, בחשמל וכו.. ומצליח להפיק סאונד טוב משמע מערכת בעלת פוטנציאל. כשישקיע התוצאה תהיה עוד יותר טובה.
הכל טוב, הפרצופים היו במקום סימן שאלה...
הרי, כל המערכות אצלנו ״בעלות פוטנציאל״
זה פשוט הזכיר את המורים שאמרו לי שלא מממש את הפוטנציאל :D
 

הכל טוב, הפרצופים היו במקום סימן שאלה...
הרי, כל המערכות אצלנו ״בעלות פוטנציאל״
זה פשוט הזכיר את המורים שאמרו לי שלא מממש את הפוטנציאל :D
אתה מתכוון בנוסף לסימני השאלה..?
גם אני לא היה לי ברור המשפט "מע בעלת פוטנציאל":)
 
הכל טוב, הפרצופים היו במקום סימן שאלה...
הרי, כל המערכות אצלנו ״בעלות פוטנציאל״
זה פשוט הזכיר את המורים שאמרו לי שלא מממש את הפוטנציאל :D
עד היום אני לא מממש את הפוטנציאל הגלום בי אבל נהנה מכל רגע...
 
הכל טוב, הפרצופים היו במקום סימן שאלה...
הרי, כל המערכות אצלנו ״בעלות פוטנציאל״
זה פשוט הזכיר את המורים שאמרו לי שלא מממש את הפוטנציאל :D

בהתחשב בכך שנשמע מעולה ולא הושקע בכל המסביב מבחינתי זה פוטנציאל לקפיצה משמעותית באיכות. כל אחד שישקיע איפה שטוב לו, כולנו פריקים של דבר כזה או אחר.
אתה ואפי הגעתם אליי לביקור מחיפה הרחוקה והיה כיף להכיר אתכם מקרוב ובעיניי לא לעניין ליצור בידור ממשפט שבנאדם כותב. שבוע טוב שיהיה.
 

יהודה עזוב אותך משטויות למה אתה מתרגש...... החברה פה זקנים ועצובים מהקורונה וזו הזדמנות לצחוק קצת :D
אז לחיים :שתוי: ורק בריאות
 
בהתחשב בכך שנשמע מעולה ולא הושקע בכל המסביב מבחינתי זה פוטנציאל לקפיצה משמעותית באיכות. כל אחד שישקיע איפה שטוב לו, כולנו פריקים של דבר כזה או אחר.
אתה ואפי הגעתם אליי לביקור מחיפה הרחוקה והיה כיף להכיר אתכם מקרוב ובעיניי לא לעניין ליצור בידור ממשפט שבנאדם כותב. שבוע טוב שיהיה.
יהודה, כך את זה קלות, לא הייתה כוונה לפגיעה וכמובן לא חיפשתי בידור...
תאמין לי, אני עסוק מעל הראש עם הקורונה הזה
דווקא בגלל שהיכרנו, היה לי מוזר המשפט היבש והקצר שכתבת כתגובה
מועדים לשמחה והרבה בריאות
נתראה בימים קלים יותר
 
יהודה, כך את זה קלות, לא הייתה כוונה לפגיעה וכמובן לא חיפשתי בידור...
תאמין לי, אני עסוק מעל הראש עם הקורונה הזה
דווקא בגלל שהיכרנו, היה לי מוזר המשפט היבש והקצר שכתבת כתגובה
מועדים לשמחה והרבה בריאות
נתראה בימים קלים יותר

אתה צודק ולכן תיקנתי את עצמי.
 

איזה מלעון !!
התגרן לא מחליף את מרכולתו בקצב שלך.
: -)

תגיד, למעט תוספת הפלטה, מה ההבדל בין הלימיטד לרגיל?


אהבתי! נראה מקום כיפי לשמוע מוזיקה
אין לך מושג עד כמה. מניסיון.

תאמין לי, אני עסוק מעל הראש עם הקורונה הזה
ישר כוחך. ושיהיו בשורות טובות בעה !
 
אהבתי!
 

תתחדש אפי, נראה מהמם.
 
תתחדש אפי המערכת נישמעת מעולה שאפו :בעד:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור