המערכת הראשית של ינון (סטריאו)

  • פותח הנושא פותח הנושא yinonsh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yinonsh

חבר משקיען
הודעות
538
מעורבות
74
נקודות
28


הערות:
התמונות שמונחות ברקע - משחקים באקוסטיקה. האסתטיקה בכלל לא משהו...
מקור: מחשב רגיל+דיזר, מתאם USB-אודיופיליו, MUTEC MC3+ שהוא שעון ורגנרטור USB, דאק ישן של תטא (דגמים בסירטון).
פרה שפופרות רוג 99, פאוור אארון, רמקולים AYON BLACK EYE, כבל רמקולים אויאדה, כבלי חשמל DH LABS..

טיפול אקוסטי - אין.. סלון של בית
מה טוב? רזולוציה וטיבעיות של הרמקולים.
פרה ופאוור טובים.
מה חלש? כבילה, מקור, מחשב
ס"ה? מרוצה. אפשר להקשיב ולההנות שעות
 

יופי של מערכת ינון :כל-הכבוד:
הרבה זמן לא דיברנו :שתוי:
 
איזה סט אפ נחמד!! ממש. רמקול מעניין.
 

יופי של סטאפ - אוהב את המראה הכפרי שהרמקולים משתלבים איתו מעולה
 
איזה יופי...נשמעת לי מערכת מוזיקאלית כייפית ..אחלה.
 
ינון
יפה !
 

תודה רבה!
 
ינון
לפעמים מעט נותן המון (ורד)
נשמע טוב :בעד:
 
יפה מאוד! תודה על השיתוף
 

יפה! רמקולים מאוד מעניינים!
 
וואו, הרמקול מפלצת.
יופי של סט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור