המערכת הישנה של ינון (סטריאו)

  • פותח הנושא פותח הנושא yinonsh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yinonsh

חבר משקיען
הודעות
538
מעורבות
74
נקודות
28
שלום לכולם,
אני מצרף סרטונים שהעלתי לטיוב לפני כ 5 שנים.
בינתיים רוב רכיבי המערכת התחלפו. אשתדל להעלות סרטונים עדכניים בהמשך.
סליחה מראש על איכות ההקלטה הנמוכה.
אגב, אשמח לשמוע אילו דגמי טלפונים נותנים הקלטה יותר איכותית.



 

ינון
מעבר לכך שאתה אדם מקסים.
יש לך/היה לך, מערכת באמת נהדרת.
נשמע מעולה, תודה על השיתוף.
 
תודה איתי!!!!
האמת שלפני כחצי שעה שמעתי בן היתר את המערכת שלך.
נשמע יותר ממדהים אצלך - הייתי צריך להענות להזמנה לבקר אצלך מזמן...
 
טוב ינון אין מנוס. הסתבכת, אתה חייב להעלות סרטון עדכני. :מאזין:
 

ינון, תודה על השיתוף, יפה לראות סט אפ לא שגרתי, האם תוכל לפרט קצת על הרמקולים ורכיבי המערכת המצולמים?
 
היי, תודה על ההיתעניינות.
הרכיבים המצולמים הם מיד פיי במקרה הטוב - אז נראה לי מיותר לתאר אותם.
הרמקולים בניה של ולרי דריאמוב. זה הורן עם מסלול קול של כ 3 מטר. המתכנן רוסי מרוסיה, אבל אין לי את השם שלו. עד כמה שאני יודע נבנו בעולם 3 זוגות רמקולים על פי התכנון הזה. לי זה עושה משהו להיות בעל של מוצר שנבנה DIY באהבה ושהוא כה ייחודי, אפילו אם מוצרים מיסחריים טובים יותר.
יש בפנים יחידות וינטאז אלניקו של פיליפס 8" משנות החמישים. נייר מצופה 3 שכבות לכה C14 למי שמכיר.
מאז ניסיתי עוד כמה דרייברים. לכל אחד היו חוזקים וחולשות. אציין שעוד לא הגעתי איתם למנוחה ולנחלה.. יש מקום לטויטר אבל הוא לא בשימוש.
 
היי, תודה על ההיתעניינות.
הרכיבים המצולמים הם מיד פיי במקרה הטוב - אז נראה לי מיותר לתאר אותם.
הרמקולים בניה של ולרי דריאמוב. זה הורן עם מסלול קול של כ 3 מטר. המתכנן רוסי מרוסיה, אבל אין לי את השם שלו. עד כמה שאני יודע נבנו בעולם 3 זוגות רמקולים על פי התכנון הזה. לי זה עושה משהו להיות בעל של מוצר שנבנה DIY באהבה ושהוא כה ייחודי, אפילו אם מוצרים מיסחריים טובים יותר.
יש בפנים יחידות וינטאז אלניקו של פיליפס 8" משנות החמישים. נייר מצופה 3 שכבות לכה C14 למי שמכיר.
מאז ניסיתי עוד כמה דרייברים. לכל אחד היו חוזקים וחולשות. אציין שעוד לא הגעתי איתם למנוחה ולנחלה.. יש מקום לטויטר אבל הוא לא בשימוש.
ברור שיש התעניינות!
זה חלק מהתחביב וכשרואים רמקול כל כך מיוחד ונדיר שאין שום אפשרות להשיג זה יותר ״מחרמן״…
 

ואווווווווו
הקסם שבבניית DIY מפרק גם אותי.
תודה על השיתוף ינון. כשיעבור הזעם אתה אצלי לביקור :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור